Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar til sommern :D


LnoiX

Anbefalte innlegg

Til ferien så skal jeg få meg ny gitar ! :D Jeg skal til statene på ferie, så hvorfor ikke kjøpe en gitar der ?! :D

Gitaren jeg skal kjøpe meg er en Gibson Les Paul Custom eller Standard.

Men så lurer jeg på en ting. Tar det lang tid å bestille en custom gitar ? Altså fra da jeg bestiller den i butikken og til jeg får den? Hvis det tar lengere enn 5 dager, så rekker jeg det ikke. Så hvis ikke, tror dere at jeg må ringe til sjappa og si hva jeg skal ha ? Tror dere de vil tro meg ?

Fargen blir nok tobacco burst eller vintage burst :D Deilig farge! :D

lpcsvs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til ferien så skal jeg få meg ny gitar ! :D Jeg skal til statene på ferie, så hvorfor ikke kjøpe en gitar der ?! :D

Gitaren jeg skal kjøpe meg er en Gibson Les Paul Custom eller Standard.

Men så lurer jeg på en ting. Tar det lang tid å bestille en custom gitar ? Altså fra da jeg bestiller den i butikken og til jeg får den? Hvis det tar lengere enn 5 dager, så rekker jeg det ikke. Så hvis ikke, tror dere at jeg må ringe til sjappa og si hva jeg skal ha ? Tror dere de vil tro meg ?

Fargen blir nok tobacco burst eller vintage burst :D Deilig farge! :D

lpcsvs.jpg

Hva er prisen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt 30 høvdinger til å bruke på gitar hadde jeg [sensurert] ikke kjøpt en gibson. Hva med en custom gitar' date=' noe som er unikt deg?[/quote']

Forresten, hva mener du med custom gitar? Lage en gitar som er bygd av meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får jo så sinnsykt mye gitar for 30 lapper, kanskje like greit å klinke til med noe som virkelig er "custom"... hadde satt pris på å få tilbakemelding hvis jeg skulle over til USA for å handle. Selv har jeg ikke såååå peil på hva man kan få.

Just my 2 cents.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.