Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar til sommern :D


LnoiX

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, stemmer det! :D Ny gitar har ligget baki tankene mine hele tiden. Og nå går drømmen i oppfyllelse :D Jeg har blitt rådført av gitar læreren min, som har spilt gitar i 20 år og som har et herlig anlegg til over 100 000 kr :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig .. da har du en fin gitar..

zion gitarer går jo for 10-15 000 brukt (seff kommer det an på modell) Jemer går for 10-15 000 .. Wolfganger vet jeg ikke , men finner det ut nå .. (noen som har no formening på hva jeg kan ta? 18 900 ny.. )

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonki: Altså, jeg kjøper den gitaren jeg liker ;) . Jeg forventer å bruke 25 000,- til gitar og resten til effekter for denne omgang. Får ikke bruk for skikkelig anlegg enda. Er ikke med i noe form av band. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonki: Altså' date=' jeg kjøper den gitaren jeg liker ;) . Jeg forventer å bruke 25 000,- til gitar og resten til effekter for denne omgang. Får ikke bruk for skikkelig anlegg enda. Er ikke med i noe form av band. :([/quote']

det er klart! du kjøper den gitaren du liker selvfølgelig. Men det vil ikke veie seg opp mot hverandre hvis du kjøper en en gitar til 25000kr og resten til amp.

edit : jeg anbelfaler (jeg sier at du ikke må ;)) deg å bruke halvparten på gitar og resten på amp og kanskje en effektpedal eller to eller 3 (:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spille med en Custom eller Standar på en ???? Micro cube eller noe sånt? Kjøp en brukt standar her i Norge til 10-15k, så bruker du resten på forsterker........ Kan garantere at du vil oppgradere forsterker utstyret etterhvert.......

Hva slags forsterker er det du har nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å kjøpt en ny gitar i statene/utlandet ville jeg satset på å kjøpt en brukt gitar her i Norge. Det er masse bra gitarer som blir solgt for rundt halv pris, nesten uten slitasje og feil.

Jeg kjøpte i mai en 2002 modell Fender Custom Shop Relic '56 Strat for 15000 brukt, den koster godt over 30000 ny.

Sjekk ut om du finner noen les pauler fra Custom Shop Historic Collection

Les Paul Custom (Black Beatuy) fesk

Goldtop..etc

Du kunne jo også vurdert å funnet noe brukt i statene. Det er mye bra secondhand gitarer over sjøen for relavtivt lite norske penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.