Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar til sommern :D


LnoiX

Anbefalte innlegg

Altså, jeg kommer ikke til å kjøpe en brukt (eller ny) her i Norge. I USA har man høyere sjanse å finne den gitaren som passer deg. Det er dessuten tusenvis (/flere etasjer) av gitarer i hver gitar forhandler i USA. MEN hvis jeg ikke finner gitaren jeg liker, så må jeg visst kjøpe en her i Norge. Men men, fargen er jo bestemt fra før av. Jeg skal ha Tobacco Sunburst :D . Har en svart Gibson Les Paul Studio. Så den er all black ;) Svarte mikker og hele pakka :P

Btw, EN MÅNED IGJEN TIL JEG REISER :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde jeg vært deg, ville jeg brukt mindre penger på brukt gitar. Jeg har veldig gode erfaringer med å kjøpe brukt. og vet du hva du vil ha, er det lurt å leite litt rundt på nettet. sjekk ut på ebay.com og musikkweb.no. Der finner du masse brukt snaxx. Vet hva det vil si å bruke opp alle konfiramsjonspengene på gitarutstyr. Du kommer til å angre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg, ville jeg brukt mindre penger på brukt gitar. Jeg har veldig gode erfaringer med å kjøpe brukt. og vet du hva du vil ha, er det lurt å leite litt rundt på nettet. sjekk ut på ebay.com og musikkweb.no. Der finner du masse brukt snaxx.  Vet hva det vil si å bruke opp alle konfiramsjonspengene på gitarutstyr. Du kommer til å angre.

Hvorfor skal jeg angre?

markuska: Kanskje, kanskje ikke. Jeg vil ha den en stund til ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du planer om å gjøre noe annet i livet..?? enn å spille på Gibson.....?? Førerkort, bil, skole, damer ???

Han gitarlæreren din kan ikke være helt god i hue når han anbefaler en 15-åring å kjøpe utstyr til 30 grunker.... :roll:

Mitt forslag, er at du kjøper deg en fin gitar til rundt 15 lapper.... Du blikke bedre av å spille på en dyr gitar... Jeg synes enkli det bare blir patetisk dersom du ikke spiller råbra, å ha en så dyr gitar... Dssuten så er det halv pris (nærmest) i US, så gitaren du havner på er mest sannsynlig dobbelt så dyr her hjemme....

Spar penga.... Vi sneiks :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uenig i at man skal spare pengene . For "nå" er den tida (asså før du flytter ut) at du kan kjøpe sånne ting uten å slite jævli lenge med mat osv. Men kjøp mer enn bare en gitar.. Kjøp deg en fin liten rigg , så har du sinnsykt mye mer glede av det du får..

Kjøp deg for eksempel opptaks utstyr , en brukt gitar til 10k ca , (får BRA gitarer for den prisen om du leiter litt) og litt bokser og småting du kan ha lenge og utvikle deg som musiker med ...

Mitt tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si det koster å være mann :P

Neida, det jeg sier med prisramma, er at jeg skal ikke bruke 30k på en gitar, jeg mener at hvis jeg finner en gitar til 15 k som jeg liker, så kjøper jeg den. Det er ikke om å gjøre å gjøre den dyrest som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes enkli det bare blir patetisk dersom du ikke spiller råbra, å ha en så dyr gitar...

du synest vel det ja... Hvorfor det? Visst han har penger og har lyst å bruke det på en gitar.. ja hva er galt med det?

Det er hvertfall ikke patetisk!! Man bestemmer selv hva man vil bruke pengene sine på.

Synest du det er patetisk visst naboen din som ikke er mer enn sånn-passe god sjåfør, kjøper en dyr bil?

for en verden :roll: :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitar er jo for mange av oss en hobby da.. Noen liker å legge mye penger i hobbyen sin....

Synest du ærlig talt det er _patetisk_ å ha en dyr gitar, selv om man ikke spiller som....ja...... hvilken som helst kjent gitarist ? :lol:

Jeg kan vere enig i at det ikke er nødvendig, men det er ikke patetisk.

Jeg reagerte bare litt på akkurat det ordet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.