Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pro Guitar Shop


Roger Wilco

Anbefalte innlegg

Sletter ikke denne, men bruker den for å minne medlemmer om for eksempel-

" 3: Ikke post poster eller tråder som kun tjener til å øke antallet poster du har på forumet. Tenk gjennom hva du har skrevet før du poster en post. "

Denne posten er et brudd på regelen. Vi ønsker ikke "+1-poster".

Det er ikke meningen å henge ut posteren, dette er kun et tilfeldig eksempel. Denne posten er moderering, og skal slik sett ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering tas på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig god erfaring med proguitarshop :)

I fjor sommer bestilte jeg Xotic BB Preamp og RC Booster. Det skjedde et eller annet feil med bestillingen, så jeg la den på en måte inn to ganger, men kontoen min ble bare belastet én gang. Allikevel fikk jeg dobbelt opp, så jeg fikk pedalene x2. Når jeg i tillegg slapp å betale noe som helst mva da jeg hentet dem på posten, endte det hele opp med at jeg gikk i overskudd etter å ha solgt to pedaler igjen. Pluss at jeg faktisk satt igjen med to pedaler selv.

Så jeg gjentok bedriften nå i sommer, og bestilte en Fender American Standard Telecaster pluss et par pedaler. Fikk riktignok ikke dobbelt opp denne gangen, men slapp av en eller annen grunn å betale mva igjen. De har det tydeligvis travelt på tollvesenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper pedalene de selger ikke får gitaren til å høres like sur ut som i videoene deres...

Sant, men han bruker i hvert fall ikke halve videoen på få fortelle om og om igjen hva pedalen skal gjøre, slik en del andre demonstratører gjør.

Ellers tusen takk for gode svar. Dette høres jo meget lovende ut. Jeg går og lurer på å bestille meg en Malekko Ekko616. Selv om det hadde vært moro med en 919 også. Tap tempo kan være kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også tenkt på den nye malekkoen.. Trenger en analog delay som passer bra til lange spacete soloer og med deilig analog oscillering :)

Ja, denne ligger foreløbig på toppen av delaylisten min. Det er bare så synd at man ikke vet når Ekko919 kommer ut. Lengre delaytid, tonekontroll og tap tempo. *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg bestilte noen pedaler fra dem i august.

Pedalene ble sendt på dagen og var kommet frem før det var gått en uke.

Anbefales! Liker også demovideone de gjør.

To tomler opp!

Trenger man noen form for ekstra adapter eller noe med tanke på at pedalene er produsert i USA? Eller funker de med helt vanlig 9v strømforsyning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.