Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Leter etter en forretning som fører "boutique" amper


orsvend

Anbefalte innlegg

Hei

Er lei å drasse på topp og kabinett som veier mer enn meg selv så har tenkt litt på å selge det og kjøpe meg en snerten boutique amp istedet. Sett på litt forskjellige amper, men samme hvor mye en ser og hører på youtube så MÅ det nesten prøves med DIN gitar og DINE effekter. Men eneste plassen jeg vet om som har slike ting er Vintagegitar langt pokker oppi Kristiansund.

Noen som vet om flere gitarsjapper som fører slike ting? Jeg kan lage en oppdatert liste i denne posten ettersom bidragene strømmer inn. (forhåpentligvis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør på Vintageforumet, da vel, og det er noe som tar i mot et lite besøk for en test? Det er sikkert østlendinger der som eier. Det vet jeg. Du burde jo skaffe deg en T- Amp fra Raufoss. Produsenten er vennligheten selv, jeg har handlet med han.

Hvis ikke, regner jeg med Arne har en og annen tur til hovedstaden, og du skal ikke se bort fra at han kan ta med noe på tur. (Koster i hvert fall ikke å spørre...)

Selv om jeg ikke har handlet så mye av han, er han i hvert fall service-minded så det holder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke, regner jeg med Arne har en og annen tur til hovedstaden, og du skal ikke se bort fra at han kan ta med noe på tur. (Koster i hvert fall ikke å spørre...)

Selv om jeg ikke har handlet så mye av han, er han i hvert fall service-minded så det holder!

Jeg har etter hvert planer om å dra ned til Oslo området for demo-sessions for utstyret jeg selger. Kan hende Arne synes det er en god ide også (har ikke spurt han enda).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har etter hvert planer om å dra ned til Oslo området for demo-sessions for utstyret jeg selger. Kan hende Arne synes det er en god ide også (har ikke spurt han enda).

Da må du gjerne si ifra når, så skal jeg gi deg en telefon. Har flere amper jeg har lyst til å teste ut! Hva fører du innen amper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg og "kan" litt fransk:P Men for å beskrive nivået på klassen jeg gikk i. Vi kom opp i skriftlig eksamen. Var 6 i klassen og kun 2 som stod. Jeg var en av de og fikk en 2'er :P

Haha, skjønner den godt. Klarte mirakuløst å få femmer på ungdomskolen og firer på vgs :lol: Poenget mitt var vel igrunn at jeg ikke tror Boutique skal uttales med noen som helst "å"-lyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.