Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Coremusikk. Generell diskusjon og anbefaling


Boffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alle nevtne band som Suicide Silence, Architects, Between the Buried and me, All Shall Perish er jo stråååålende band... all min tid i det siste går i slike band :)

Har ikke sett noen har nevnt Heaven Shall Burn og I Killed The Prom Queen, om noen synes disse er passende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, Void, Unwound, Bad Brains, Dead kennedys, Hüsker Dü, Fugazi, Drive Like Jehu, Envy, mewithouyou og litt sånn, men er ikke særlig bevandret i sjangeren, og har ikke hørt veldig mye på bandene jeg nevnte, men litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle nevtne band som Suicide Silence, Architects, Between the Buried and me, All Shall Perish er jo stråååålende band... all min tid i det siste går i slike band :)

Helt siden jeg hørte Ruin for første gang i fjor vinter har Architects vært et av favorittbandene mine, utrolig bra.

Har ikke sett noen har nevnt Heaven Shall Burn og I Killed The Prom Queen, om noen synes disse er passende :)

Har ikke hørt så mye på Heaven Shall Burn, men IKTPQ var kjempebra, bare synd de ble oppløst. Gitaristen er forøvrig i BMTH for tiden, jeg vet ikke om dette er fast eller bare live, da. Han er i hvert fall på de nyeste promo-bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste gode bandet du listet opp var Saosin, og jeg synes ikke at de andre bandene er noe særlig representative for core-sjangrene i sin helhet. Nå kan du gå i en annen tråd å høre på Dave Mustaine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megadeth >>> Brandstad-sossegutt-oppoverlugg-gaycore

Veldig mulig, men de har i hvertfall ikke bygget en karriere utelukkende basert på sin egen sutring over utkastelse av andre band.

Fyrer opp litt Black Dahlia Murder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.