Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mitt neste kjøp :)


ThaGod

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror ikke du skal høre for mye på Nilsemann nå. Han har nettopp møtt SITT store idol Vai. Jeg er sikker på hadde Vai spilt på en MMV' date=' hadde det vært det beste gitarkjøpet. Petrucci brukte denne under Images & Words skiva, så hvorfor ikke gå for den ?

.[/quote']

Har ikke sagt at jem er det beste gitarvalget jeg?

Den petrucci gitaren bare stygg.. Han fortjener ikke å ha sig. modell anyways..

Nilsefix

latterligste jeg har hørt, Petrucci er en JÆVLA bra gitarist og du sier at han ikke fortjener en signatur modell? :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt at jem er det beste gitarvalget jeg?

Den petrucci gitaren bare stygg.. Han fortjener ikke å ha sig. modell anyways..

Nilsefix

Nuvel, mener dog han lager hundre tusen ganger kulere låter enn bla. Vai, som har sig modell. Tilogmed Hillary Duff og Tom Delinge har signaturer, så han er ikke den første som ikke fortjener det...

BTW: Kom på en liten detalj på det som integrum skrev for en tid sia om hvorvidt signatur gitarer er like bra som den stjernen har, for å sitere Albert Lee, som jo har MM signatur:

"It was wonderful, whan I got it, I knew I could go anywhere, and know that I would find a guitar, which suited me perfectly" Ikke ordrett men, samme inholdet. Så, han la vekt på det at sugnaturgitaren hans er noe av det beste han visste, fordi nå hadde han en serieprodusert gitar, akkurat den han bruker. I tillegg hadde han ikke med sin egen gitar engang, han brukte den Imerslund hadde stående...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at mange av Vai låtene kan bli litt mye gnikking på strengenee, litt mange lyder som etter en stund blir irriterende!

Men klassikerene hans er jo vanvittig tøffe, det skal han ha ! :)

Men sett i perspektiv, liker jeg Petrucci bedre en Vai..

Rett og slett fordi at jeg liker petrucci sin musikk bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Etter å ha testa en MMJP er jeg solgt. Mest herlige gitaren jeg noen gang har spilt på (og ja jeg har spilt på Jem, strat, u name it). Ikke hør på Filseniks, alt stemmer med denne gitaren, fantastisk design, lekker hals og peizo'n gir en lyd ut av denne verden. Er bare litt usikker på hvilken farge jeg skal velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.