Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mitt neste kjøp :)


ThaGod

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å kjøpe signatur gitarer er bare dumt. Folk tror liksom at dem blir like gode som den de kjøper til gitaren er. Det er BARE TULL!

Uansett..ikke trekk inn meg og min JEM. For jeg er jo Steve Vai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutta nede på Mario's Musikk sa at Floyd Rose ikke var bra.. Mye stress å stemme og så var det noe med at hvis du dro ned første-strengen så gikk den møreste også ned på grunn av fjærbelastninga.. forsto ikke helt siden jeg ikke kan slikt, men det var iallefall ordene han bruke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg har jo Ibanez AXS32 med en motherbucker. *host* rodriguez og bellamy *host* Bare kjøp deg den du ;) Selv hadde jeg kjøpt en JEM, siden det sto mellom de to. Syntes den integrum har er dritlekker, eller en JEM 10. Men det er vel ingen rockegitar, mer for solo osv. Vet ikke om MM`n er mer alsidig? Mens vi er inne på Vai og Jem, jeg tror faktisk jeg begynner å like en Vai låt! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi er inne på Vai og Jem, jeg tror faktisk jeg begynner å like en Vai låt!  :oops:

OMG! Nå er det bare å vente i noen måneder til så du blir skikkelig bitt av basillen, så har jeg en gitarist i mitt VAI coverband :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid vært skeptisk til at Petrucci modellen ikke har Floyd Rose... men det kan jo hende det bare er meg

Man er ikke avhengig av floyd rose. Går egentlig like fint uten!

Å kjøpe signatur gitarer er bare dumt. Folk tror liksom at dem blir like gode som den de kjøper til gitaren er. Det er BARE TULL!  

Uansett..ikke trekk inn meg og min JEM. For jeg er jo Steve Vai.

Jeg skal ikke si noe om det der :P Når alle kjøper Vai signatur, hvorfor kan ikke jeg kjøpe Petrucci signatur? Har faktisk prøv en MMP å dn var utrulig DEILIG og spille på. Så klart. Det tar seg jo ikke fint ut visst du slår igjennom med bandet ditt å du står og spiller på en signatur gitar :P Men det kan ta lang tid i.o.m at mitt band ikke er så aktiv av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Du ikke er avhengig av Floyd og syns MM gitaren er digg...just go fo it!

Så kan du bli medlem av den nye klubben min; "Vi som har dyre gitarer for å veie opp for andre..*kremt*.."mangeler" :mrgreen:

Cerpin Taxt: Clean delen er så utrolig digg. Ble forelska i Legacy'en da jeg hørte den delen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.