Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mitt neste kjøp :)


ThaGod

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ebay blir litt for risky. Skal seff bestille fra USA, men den nettbutikken jeg skal kjøpe fra har den bare med Carbon Blue Pearl på lager. Fikk mail der dem sa de kunne spesial bestille for kunder, men det kunne ta 90 - 120 dager til den ble ferdig.

Setter stor pris på linker til nettbutikker som driver med salg av Music Man John Petrucci's

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare si en ting: PRØV en Ibanez gitar før du kjøper den !! den har en veldig spesiell hals som hvertfall jeg absolutt ikke er tilfreds med.

Vet at også Nilsefix har klaget på Ibanez halsene¨, så jeg er ikke alene om å mene det.

Jeg var tenkt å bestille en ibanez til 10.000 en gang uten å prøve den. Etter å ha prøvd en del ibanez gitarer er jeg sykt gla jeg ikke gikk i den fellen :D etter min mening er ikke halsen brukende til annet enn ved. MEN det skal nevnes at jeg ikke har prøvd veldig mange ibanez gitarer, men har bl.a. prøvd Ibanez John petrucci signatur, flott gitar men halsen takler jeg ikke :D

Vanesak? Hmm.. egentlig ikke.. synest ikke man skal venne seg til ting man ikke liker når det er så mye annet bra på markedet som man liker bedre fra begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal ta den Petruccien.. En kamerat har den, og er strååålende fornøyd! Har hørt den mye og prøvd den litt. Helt rå gitar!

Nilsefix: den gitaren du prøvde må være fucka.. Har sikkert gått gjennom masse klimaendringer, voldekt og røveri.. Ofte når gitarer kommer til gitarbutikker, er de helt ubrukelige fordi de ikke er stilt sånn de skal.. Petruccien er på en måte en custom gitar, for du bestiller, så håndbygger de den for deg, så det er merkelig at den du prøvde var så rar..

Ihvertfall Petrucci! Går for musicman!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.