Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Egenlaget gitarforsterker


Anbefalte innlegg

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mener du hvor mye som kreves eller hva jeg ville tatt? Det er et ganske lett prosjekt. Jeg kommer til å legge ved en byggeinstruks, med bilder så det er ikke mye som skal til.

Jeg sender PM klokken 21.00 i kveld til de som skal ha. Nå er vi 5stk, men jeg gir det litt mer tid så kanskje det blir ende flere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var et innlegg her med med en som sa at han var med siden det bare kostet 100... men det er borte nå. Drømmer jeg?

Det var meg. Misforstod veldig. Men du var rask med å "svare". Innlegget ble sletta etter 1min ca.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg gleder meg til å se designs, og om dere klarer Ã¥ følge instruksjonene mine... Jeg gÃ¥r ut fra at dere har minst basic kunnskap, men jeg legger ved en "for dummies"-instruksjon :D

Skal bli gøy!

Fant skjemategning for de som vil legge til en hodetelefonutgang også. Følg anvisning for Ruby.

post-5526-1241535569_thumb.jpg

You'll need either an 1/8" or 1/4" (depending on the size of the headphones plug) closed-tip, open ring stereo jack. Follow the schematic shown below for the main speaker to be silenced when the headphones are plugged into the circuit. The 10 ohm resistance between the headphone jack sleeve and ground will reduce the headphone output level. However, the headphone jack must be insulated from the enclosure by using non-conductive washers

Endret av primitiveguitar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.