Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Egenlaget gitarforsterker


Anbefalte innlegg

Nå har jeg i febertilstand laget HOW TO for denne ampen som tar for seg byggingen steg for steg, og tips og triks. Jeg glemte å ta delene til DC-filter med i prisen, men det er snakk om få kroner så jeg legger de ved likevel. Filteret kommer også på layouten som medfølger.

Regner med at pakker er her i morgen, men kan ikke love at jeg får sendt ut da jeg er syk og sliten. Vil også gå over HOW TOen når jeg er frisk så jeg er sikker på at jeg ikke har gjort noen feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har jeg i febertilstand laget HOW TO for denne ampen som tar for seg byggingen steg for steg, og tips og triks. Jeg glemte å ta delene til DC-filter med i prisen, men det er snakk om få kroner så jeg legger de ved likevel. Filteret kommer også på layouten som medfølger.

Regner med at pakker er her i morgen, men kan ikke love at jeg får sendt ut da jeg er syk og sliten. Vil også gå over HOW TOen når jeg er frisk så jeg er sikker på at jeg ikke har gjort noen feil.

Ikke noe stress for min del. Har akkurat fått chassis til comboen jeg skal bygge, men det trenger en liten vask. Må dessuten finne ut om rørforsterkeren virker før endelig design er ferdig.

post-5526-1242330610_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den kom i dag eller i går (alt ettersom), men jeg har fått feile DC-tilkoblinger. De jeg har fått er for positiv jord, og da vil du kortslutte strømforsyningen da innkapslingen er strømførende. Jeg har hastebestillt isolerte, og fått bekreftet at det er DM som har gjort en feil og ikke jeg. Jeg finner det best å vente med å sende ut pakkene før de er komplette. Jeg innser også at HOW TO'en er mer enn tips og triks-anvisnig. Jeg kan heller bistå med "support" på forumet om det skulle være noe dere lurer på.

Jeg beklager at det skulle ta så lang tid, men det er ting ikke ikke rår over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA er alt på plass! Grunnet jobbsituasjon får jeg ikke sendt pakkene før mandag, men dere har dem i løpet av nest uke (og om ikke er det ikke min feil :P).

Om dere PM'er e-post får dere How To'en på mail. Det ble noen sider så jeg legger den ikke ved å pakken, OG jeg kan ha bildene så store at dere ser hva som er på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA er alt på plass! Grunnet jobbsituasjon får jeg ikke sendt pakkene før mandag, men dere har dem i løpet av nest uke (og om ikke er det ikke min feil :P).

Om dere PM'er e-post får dere How To'en på mail. Det ble noen sider så jeg legger den ikke ved å pakken, OG jeg kan ha bildene så store at dere ser hva som er på dem.

Fikk pakken i posten i dag. Har du sendt ut How To'ene, jeg har ikke fått noen epost til PM´et e-post?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.