Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Egenlaget gitarforsterker


Anbefalte innlegg

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg flesker til med to. En til meg, og en julegave til en kar jeg kjenner.

Jeg vil ikke ha boret hull i innkapslingen. Gleder meg til å bygge inn dette i noe festlig, har noe gammel Jensen triax bilhøyttaler jeg er sikker på kommer til å spille grisehøyt med en slik foran. Eller muligens bare marsvinhøyt. Uansett.

Boksene kan jeg bruke til noe annet.

Er en slik "spesialbestillingsavart" mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var et innlegg her med med en som sa at han var med siden det bare kostet 100... men det er borte nå. Drømmer jeg?

EDIT: Uten hull skal du få. På begge da eller?

En artig greie er å kjøpe et fint skuff-handtak og sette på toppen langs lengden av boksen. Da skiller den seg ut, og du har en humoristisk "bærebøyle" i sann forsterker-topp-stil.

Bilde kommer av akkurat det

Endret av kristoffereide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, to kit, samme bestilling, hele sulamitten, men uten hull. Resten er helt greit. Håper det går an å få til. Nummer og navn på PM, så betaler jeg.

Jeg venter til jeg har 5, så slipper det å bli noe kluss med avbestilling osv... Jeg ser fram til å høre om deres egne bygge-erfaringer! I en BB-boks har dere mer enn nok plass, så uansett hvor knotete og klumsete du er får du plass til byggesettet i denne.

Mangler fortsatt 2 stk!

400.- for 1W DIY Mini-amp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter til jeg har 5, så slipper det Ã¥ bli noe kluss med avbestilling osv... Jeg ser fram til Ã¥ høre om deres egne bygge-erfaringer! I en BB-boks har dere mer enn nok plass, sÃ¥ uansett hvor knotete og klumsete du er fÃ¥r du plass til byggesettet i denne.

Mangler fortsatt 2 stk!

400.- for 1W DIY Mini-amp!

Jeg er med. Men jeg vil drille hull i boksen selv. Er det håndtak på den? Tøft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.