Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Egenlaget gitarforsterker


Anbefalte innlegg

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kun et forslag: jeg synes pedalene hadde vært mye mer stilrene og fete uten de rundingene rundt skriften... Likte Stafer og Buuster.

Jeg er enig. Det ble mye oppå hverandre, og det ble et glorete utseende. Grunnen til at jeg har de ringene er at det blir en miniskul kant rundt decalen. Denne blir borte med en ring rundt, men jeg er enig i det du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Buusteren, er det noe i retning av Matsumin's Valve Caster? Er det et 12au7 eller har du funnet noe annet rart? :)

Edit: Fine pedaler da.

Ja, det er en modifisert valvecaster. Nesten helt lik, og derfor selger jeg ikke denne som en av mine pedaler. Syndromet selger rørboostere, og om de høres noe ut som min er den verdt hver en krone!

Nå ser dere kanskje bedre at det er et rør :D

DSC00794.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, veldig flotte pedaler!

Spørsmål: hvor mye mates den rørboosteren med, spenningsmessig? Har hørt at rør må få i seg adskillig flere volt enn 9V f.eks. for å gi noen merkbar effekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er mange rør som funker fint på lav volt. Er uansett en fordel å kjøre dem på 12 volt, da dette er det beste for heaterene. Det ble laget en haug med rør i gamledager som var brukt i bilstereo og liknende, som var designet for 12v.

Og den boosteren der låter meget bra!!

Pene pedaler, Kristoffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.