Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trehjulssykkel - Gitarnorge Edition QUIZ !


Greener

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har aldri i mitt liv gjetta så mye i en konkurranse. Klarte bare mitt eget bidrag med sikkerhet. Var ihvertfall stor spredning blant innslagene, men veldig mye bra spilling. Er vel ikke til å stikker under stol at enkelte bidrag hadde sterke referanser til "de store gutta"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok litt vanskelig er jeg redd, eller rettere sagt ekstremt mye arbeid med så mange besvarelser og variasjoner. Det er faktisk et realtivt stort regnestykke selv med strukturerte data.

Men hvis noe føler seg kallet, kan jeg muligens samle besvarelsene i listeform (uten info om innsendere) Jeg kan også sende hver enkelts besvarelse i retur til avsender for de som lurer på hvor dårlig eller bra de traff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne jo vært spennende å få det sortert. Er noen litt rå i for eksempel Excel burde det vært mulig å sette opp dette. Ellers krever det god gammeldags telleteknikk.

Det som er veldig hyggelig, er at folk faktisk svarer på quizen. Det synes jeg er veldig moro, siden jeg har lagt ned noen timer for å få dette i stand. Bra resultat, og trivelig at dere gidder å bry dere, selv om det er en oppunder klin umulig oppgave å få 17 rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.