Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trehjulssykkel - Gitarnorge Edition QUIZ !


Greener

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var et spørsmål her angående miksing, og jeg tenkte jeg skulle kommentere det kort.

Det er egentlig ikke så mye å si, da jeg har gjort "så lite som mulig" med de innsendte bidragene. Jeg har justert litt på volum, slik at de skulle passe til hverandre og kompet, og panorert litt, slik at man "kommer inn" fra høyre og venstre annenhver gang. Videre har enkelte kutt blitt fadet inn og ut så vidt det er.

Jeg har sett for meg dette som "bilder" som er innlevert. For å sammenligne med bilder, så ville det være feil av meg å justere hvitbalanse, utsnitt, fargemetning og så videre før jeg lot det gå videre. Derfor har jeg latt de innsendte soloene være slik de er, selv om litt justering på noen av de kanskje hadde gitt litt bedre helhet, og at de hadde falt litt bedre inn i lydbildet.

Alt i alt synes jeg sluttresultatet er helt greit som et amatørprodukt. Mye morsomt gitarspill, og jeg synes det er god spredning i stil og hvordan man har løst oppgaven. For meg som har laget sangen, er det kanskje ekstra spennende å høre hvordan andre har tenkt, og løst en melodibit over dette riffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta har vært sÃ¥ kult Ã¥ følge med pÃ¥. Moro Ã¥ endelig fÃ¥ høre resultatet. Det blei kjempebra. Glimrende utført av dere som spiller, og ikke minst dere som stÃ¥r bak prosjektet.

Forresten. fasiten er sendt inn! :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.