Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trehjulssykkel - Gitarnorge Edition QUIZ !


Greener

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lovlig sent, men da er besvarelsen levert!

Dette hadde jeg faktisk tenkt å legge litt arbeid i, gjøre litt research ved Ã¥ sjekke tidligere innspillinger, utstyrsliste osv, men det var nok litt ambisiøst gitt :lol:

Jeg tok en screenshot av min besvarelse, det hadde vært gøy om folk flest gjorde det samme.

Ellers nok en gang, artig greie, takk for moroa alle som har bidratt på en eller annen måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden fristen går ut i dag...nÃ¥r tror du dere har resultatene klare og poster dem ? :)

Vel, da får vel "tellekorpset" tre i aksjon så fort som mulig, og så får vi se. Nå er det jo påske, og da skal da jeg ha litt fri, så la meg antyde en ukes tid, da? Det er faktisk ganske mange svar, så noe tid vil det nok gå med.

Tellekorpset er forøvrig Greener og undertegnede.

Det er mulig å sende inn i hele dag, så det er fortsatt ikke for sent å slenge seg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da får vel "tellekorpset" tre i aksjon sÃ¥ fort som mulig, og sÃ¥ fÃ¥r vi se. NÃ¥ er det jo pÃ¥ske, og da skal da jeg ha litt fri, sÃ¥ la meg antyde en ukes tid, da? Det er faktisk ganske mange svar, sÃ¥ noe tid vil det nok gÃ¥ med.

Tellekorpset er forøvrig Greener og undertegnede.

Det er mulig å sende inn i hele dag, så det er fortsatt ikke for sent å slenge seg med.

Tar påska på forskudd i år, Castor? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.