Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Britney-konsert i Spektrum


GalRompe

Anbefalte innlegg

:mrgreen:

dere kan selv tenke dere hvor fett det var. hun starta med toxic og deretter kom alle klassikerne, en etter en, og stemningen ble ekstrem. det ble ikke verre av at jeg sto veeeeldig klemt inntil 8-9 skrikende jenter med altfor lite klær på seg. lyden var vel kanskje ikke upåklagelig, og gitaristen så ganske slapp ut der han sto i et hjørne og dro på med en og annen powerchord nå og da. ironisk nok var han iført en Led Zeppelin-T-skjorte. :P

jess, ble bare jævli tørst etterpå. men digg var det. noen andre som var der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Var der :D DEt var jo faktisk helt vilt da.. Sett bort i fra øredøvende skrik fra tenåringer i puberteten som bare "mååte skjike litt!".. menmen.. Kjipt at sangene hennes (de fleste) var playback, og det faktumet at npr hun "spilte" piano, så reiste hun seg mens det fortsatt var 3 toner som ble spilt.. Hehe.. Men gikk man dit for å høre musikken så har man jo tatt feil konsert.. (da bør man heller vente på westlife.. :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så dere de gutta fra bergen som hadde tatt fly til oslo for å se på konserten? og så hadde de tatt med ørepropper og hodetelefoner med helt annen musikk? :P "musikken e jo skikkelig elendig, men ho e jo utrolig deilig" hahahaha...

jeg hørte at britney sang surt her og der, så da var det vel ikke playback? eller kanskje det var det på de vanskeligste låtene. menmen. kunne ikke brydd meg mindre om det var playback eller ei, når jeg tenker meg om. det visuelle var jo i fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar du nok grundig feil.. Det var nok playback så det holdt til lunch og julebord.. Hun sang 2 el. noe lignende av sangene selv, men resten var playback6k.. Heeeelt umulig at man hverken kunne høre henne puste eller stønne eller vrikke seg + å holde seg rolig mens man løper rundt og hopper og spretter og synger.. Playback var det nok, og piano-spillet hennes var playback.. Hun sang derimot selv "Everytime".. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.