Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Stoner/Doom-tråden


Ataxia

Anbefalte innlegg

Dritfett!

Har ikke høytalere pÃ¥ jobbmaskinen min, sÃ¥ fÃ¥r se det senere.

Kjøper sikkert dvden også. Når folk bruker penger på å lage en slik film om et relativt smalt(men for min del veldig interessant) tema, så skulle det bare mangle at de får noe igjen for det.

Btw: Flere som gleder seg til den nye Sunn O)))-plata, Monoliths & Dimensions?

Tror den blir heftig.

Fant stageplot'en til Sunn O))):

wickedsunn.jpg

Skulle likt å spilt gjennom det der :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dritfett!

Har ikke høytalere pÃ¥ jobbmaskinen min, sÃ¥ fÃ¥r se det senere.

Kjøper sikkert dvden også. Når folk bruker penger på å lage en slik film om et relativt smalt(men for min del veldig interessant) tema, så skulle det bare mangle at de får noe igjen for det.

Blir nok å handle den selv også for å støtte oppunder :-) I mellomtiden måtte jeg ty til ulovligheter da jeg er ganske utålmodig :P

kudos til de som har laget denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stageploten så helt sinnsyk ut, mÃ¥ være en opplevelse Ã¥ kontrollere de mengdene med volum med en nedtuna utfuzza gitar B) Prøvde forresten Ã¥ tune ned LP`n min fra C til A igÃ¥r, shit! Det var mørke greier.

Endret av markuska
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BOLLE:

hvis det er band du er ute etter så start med f.eks. qotsa - Songs for the deaf.

Ikke noen typisk utprega stonerskive, men det er der grobunnen ligger. Deretter tar du begge de første Qotsa-skivene og jobber deg tilbake til Kyuss. Det burde være en fin introduksjon i mine øyne.

Endret av Grohl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

Jeg vet egentlig ingenting om Stoner/Doom, annet enn Stonegard og El Caco som nevnt før i trÃ¥den et sted.

Noen som kan gi en kvikk introduksjon?

Evt sjekk ut den dokumentaren som vi diskuterer litt tidligere i denne tråden, den er en perfekt introduksjon, fra 70`s sabbath til det som foregår i dagens miljø og alt innimellom :-)

Mange forskjellige nyanser i denne sjangeren, som i de fleste andre sjangere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.