Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Stoner/Doom-tråden


Ataxia

Anbefalte innlegg

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan virkelig ikke skjønne hva som er sÃ¥ bra med Sunn.. noen som kan fortelle meg? :P

Det er jo selvsagt en smaksak. Jeg er veldig glad i droner og støy, og da appelerer Sunn O))) til meg.

Kanskje et av favorittbanda mine for tiden.

Men skjønner at det kan bli litt for mye for dere pusegutter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pusegutt? sjøl om jeg ikke hører pÃ¥ drone sÃ¥ betyr det ikke at jeg kun hører pÃ¥ pusemusikk, tvert om, jeg hører pÃ¥ all metal sÃ¥ lenge det ikke er seigt og jævlig

Hardcoregutta er hardere enn dere pusegutta :lol:

Apropo Sunn er det mer en stemning enn musikk i min øyne, men det er fett!

Endret av Grohl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fælt at jeg har fÃ¥tt stempel som pusegutt bare fordi jeg ikke hører pÃ¥ denna musikken deres <_<

tja, det finnes da masse i denne sjangeren som ikke er like dronete som Sunn. Sjekk Qotsa, Kyuss, Truckfighters, Sabbath etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt feil å kalle noen for pusegutt fordi at dem ikke liker Sunn O))) og den slags musikk. Det jeg har hørt av det bandet har ikke likt, ikke det at jeg har noe problem med Ã¥ høre pÃ¥ det men er liksom bare ikke helt meg. Setter heller pÃ¥ Nile - Annihilation of The Wicked plata jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt feil å kalle noen for pusegutt fordi at dem ikke liker Sunn O))) og den slags musikk. Det jeg har hørt av det bandet har ikke likt, ikke det at jeg har noe problem med Ã¥ høre pÃ¥ det men er liksom bare ikke helt meg. Setter heller pÃ¥ Nile - Annihilation of The Wicked plata jeg :D

pusegutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Denne tråden gikk meg hus forbi.

Rart ingen har nevnt Queens, men da får vel jeg gjøre det. Var vel disse som fikk meg interessert. Derfra er det mange band der ute jeg liker. Av de litt mer seige går det i: Sunn O))), Earth, Cult of Luna, OM, Sleep etc.

Det finnes liksom et knippe med stonerband som er kjente derfor nevner jeg heller de litt mindre kjente som: Truckfighters, Unida, Dozer, Blowback etc. Svenskene har mye bra innen denne sjangeren.

faen. kjøpte meg "through the eyes of heathens" av Dozer i New York. megatøft!! uptempo feelgood-stoner, mye fet riffing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.