Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Stoner/Doom-tråden


Ataxia

Anbefalte innlegg

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har aldri fått taket på dette Earth-greiene. Har «The bees made honey in the lion's skull». Har gitt den noen runder, men det blir for lite substans og mening i det. Låtene kommer seg jo ALDRI noen vei :P

jeg sitter noen ganger og venter på at det skal skje noe, men gjør det aldri. :huh: men fascinerene merkelig musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri fått taket på dette Earth-greiene. Har «The bees made honey in the lion's skull». Har gitt den noen runder, men det blir for lite substans og mening i det. Låtene kommer seg jo ALDRI noen vei :P

jeg sitter noen ganger og venter på at det skal skje noe, men gjør det aldri. :huh: men fascinerene merkelig musikk.

det har jo stort sett å gjøre med hva man forventer at musikken skal være. Earth og Sunn opererer litt utenfor normen her. jeg har så langt bare Hex; Or Printing in the Infernal Method og Hibernaculum, som visstnok har et mer western-preget tema enn resten av platene, med stort sett reinlyd på gitarene, noe piano osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har jo stort sett å gjøre med hva man forventer at musikken skal være. Earth og Sunn opererer litt utenfor normen her. jeg har så langt bare Hex; Or Printing in the Infernal Method og Hibernaculum, som visstnok har et mer western-preget tema enn resten av platene, med stort sett reinlyd på gitarene, noe piano osv.

Ja, de to platene du nevner er ikke like utfuzza og dommedag som mye vanlig drone. Hex; Or Printing in the Infernal Method er uansett et av mine favoritt doom-album. Utrolig fet plate.

Endret av Gerald Bostock
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.