Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva slags gitar har du?


Kian

Anbefalte innlegg

Må ha meg en ny strat ja, har ennå ikke bestemt meg for hvilken, har ikke testa forsterkern jeg lurer på heller, så jeg aner ikke egentlig hva jeg ender opp med. Verden går ikke under om jeg må bruke et par tusen ekstra for å få en veldig mye bedre gitar, men jeg tror det strengt tatt er unødvendig for min del. Får prøve et par forskjellige, er en stund til jeg skal kjøpe uansett. (har bestilt billetter sånn passelig mange dager før 30. juli, har ikke noen umiddelbare planer om å dra noe til england før det, men godt mulig jeg gjør det likevel, får se). Hadde jeg visst hva jeg skulle ha kunne jeg bestilt det på postordre, men må nesten ha prøvd galskapen først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Basser:

Gibson Thunderbird IV

Jackson JJ Custom Shop Bass 32" scale (USA)

Crafter Akustisk

Dean DOA2003 Caddy Bass (i bestilling) (blir kun laget 25 stk)

Gitar:

Les Paul Black Beauty

Crafter Akustisk

Ritmo 3/4 nylon

Forsterkere/effekter:

Gallien Krueger 800RB

Gallien Krueger 200RCB

4x10" + 1x15" Ev cab.

BOSS GT-6B multieffekt prosessor

Shure SM58

roland vs880 HD rec.

Skal kjøpe i løpet av året:

Dean Demonator (bass)

Dean Rhapsody 12 (bass)

Dean TC Cadilac (gitar)

EBS Gorm ET 410 350W

(noe av det over skal selges etterhvert, legger det ut på kjøp/salg om ikke lenge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...ja må si meg enig i at Rickenbacker er kult, men det er et par Dean basser som står for tur først, åsså etter det kommer en Gibson LesPaul standard bass tenker jeg......hmmm....

Vurderer å selge Jackson bassen åzzå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.