Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva slags gitar har du?


Kian

Anbefalte innlegg

  • Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei.

Er 16 år og kommer fra Brønnøysund. Mitt gitarutstyr:

1) Fender Stratocaster Texas Special USA

2) Fender Stratocaster Pluss 1997 USA

3) Fender Stratocaster Standard USA 1976

4) Fender Stratocaster Standard USA 1989

5) Fender Robben Ford Signatur

6) Epiphone Sheraton II

Forsterkere:

1) Fender Twin Reverb Black-Face Reissue

2) Fender Hotrod Deluxe

Effekter:

Drivetrain Overdrive, Ibanez Ts-9, Marshall Jackhammer JH-1, Boss DD-3 Digital Delay, Jimi Hendrix WahWah

FENDER ER BEST!! :mrgreen:

Jøss , da kan du no gi vekk en til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gibson - Les Paul :?

De kostaer kansje litt mye men , eller en sånn som jeg har

Jiwestone - strat kopi , sinsykt digg til og være kopi , billig og :)

Men når jeg blir en god del bedre skal jeg kjøpe nye !

"when i grow up i'am gonna be a famous rock start (trommelyd) " :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hepp

Er 22 år, har spilt i et par band siden jeg begynte å spille gitar da jeg begynte på barneskolen...

Har nå:

Epiphone ES335 - Denne kjøpte jeg for under et år siden

Sae Han eller noe lignende - akkustisk/elektrisk gitar med liten kropp/kasse

Ovation Celebrity - jubileumsmodell fra Ovation, trolig den eneste el-gitaren de har laget, begrenset opplag (5000 stk eller noe slikt)

Yamaha kassegitar - "min første gitar"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ja... Jeg heter egentlig Jon Vegard, er 18 år og kommer fra Larvik. Jeg går musikklinja i Sandefjord på samme skole som Nilsefix.

Fant en fantastisk gitar for en stund siden... en Peavy EVH Wolfgang Special QT EXP med en nydelig quilt finish, gull (amber) farge.

Denne var jeg heldig med, siden den spiller mye bedre enn alle de tilsvarende USA modellene jeg har prøvd (og enne er laga i Korea!).

Det er en veldig enker og funksjonell gitar... den holder seg stemt *VELDIG BRA*, følger med en "d-tuna) for lett å kunne droppe til D, en volumkontroll ("volume is tone" - evh), og vibarm holder seg på plass og kan lett skrus av og på. Passer meg perfekt!

Det kuleste er at denne her er at selve gitaren har en egen spesiell, gjennkjennelig lyd (ala strat, les paul). Jeg er ikke noe spesiellt fan av EVH, bare så det er sagt med en gang, men han skriver kule låter... spiller bra.

Det skal sies at jeg også har en Ibanez RG 270 DX som ligger å slenger sammen med en Aria pt2 fullerton strat-kopi. Se www.trishna.tk for hele gear-lista mi.

Mikkene er sånn halvveis custom EVH, men jeg vil bytte dem ut med DiMarzio Steve's special eller Tone Zone (bridge) og Air Norton (neck) snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann, jeg er 18 år og bor i moss. Har spilt gitar nå i rundt 6 år (mistet tellinga litt)

Gitarer:

B.C. Rich Platinum Warlock

Yamaha Pacifica etellerannet :P

Forsterkere:

Peavey 5150 120w rørtopp med originalkabinett

marshall valvestate 60w

også har jeg en zoom tri-metal jeg brukte sammen med marshallen før. Er på utkikk etter en equalizer for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.