Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva slags gitar har du?


Kian

Anbefalte innlegg

  • Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

en jeg kjenner fikk en brukt og strøken mustang til 4 lapper. Tror de koster rundt 6-7 lapper...

Men hvis jeg plutselig håver inn masse penger så går jeg for en gibson tror jeg. Firebird eller LP :)

om squier er så dårlig. Hmm. Jeg liker den hvertfall ikke hehe. Syns ikke den har så veldig bra lyd heller, når jeg tar på clean.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUK!! Alle skryter av gitarene sine og alt de har, mens jeg sitter på rommet mitt med:

En eller annen starfire ting(strat. copi) en laney HCM30R, en squire akkustisk, en morgan nylonstreng, en morgan wg-12ce og siste, en BOSS ds-1.

Huff, tragisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..men allikevel kan du lage og spille musikk på gitaren... når jeg begynte så hadde jeg en Ibanez strat. kopi til 200,00 kroner. funka som bare det... og det værste er at jeg savner den gittarn !! så det er ikke sikkert du kommer til å bli like fornøyd med en 10000 kroners!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitaren min er den det er linket til i signaturen min.

Det er en håndlaget gitar, med mine spesifikasjoner.

Det som er aller deiligst med den er halsen, som er en moses graphite

s-thinline spesialbestilt med 24 band (fikk 20-24 bånd fresa), "diamondwood" gripebrett og alternative headstock :twisted: Sweeeeet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.