Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva slags gitar har du?


Kian

Anbefalte innlegg

  • Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå nylig kjøpt meg en Epiphone Les Paul Special2, er fin gitar det:)

Så rød og fin vettu...

Også har jeg en helt grei akustisk nylonstrenger, tenker å kjøpe meg en halv-akustisk snart da. Syns det er jævli digg å spille på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tre gitarer

1) Røtten gammel akkustisk fender korea, med super klirr på båndene (min første så e glad i den alikavel)

2) En svart akkustisk Takamine med mic. Ganske fornøyd med

3) Og en Fender Mexico Fatstrat med Floyd Rose. Synes den funker fint, men vurderer å kjøpe ny el snart om lommeboken e feit nok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA har du en Eagle gitar? jaja skal ikke le, har ikke no bedre selv...men tenker på å skaffe meg en Gibson SG eller noe i den duren! :mrgreen:

Øhh overkant stor avatar?

enig, diger og ekkel æsj *spypå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Gibson Epiphone Les Paul Std. Den er herlig..

Også har jeg en Ibanez nylonstrengs-gitar. Den er grei nok..Billiggitar

Dessuten fikk jeg en Morgan wg-01 (tror jeg den heter) til jul. Den er morsom! Mini-akustisk med stålstrenger og elektronikk. Veldig fin å ha med på tur. Ganske tungspilt pga liten avstand mellom båndene (og litt høy strengehøyde), men likevel; den er morsom! Kallenavnet er forresten "The Traveler"

Også har jeg noe småtteri ellers. Peavey Rage 128..Grei nok til å øve på, + en Zoom GFX 707 som er gøy å leke med.

Jeg er en gutt på 16 fra litt utenfor Gjøvik. Har mange interesser. Spiller trommer i Low Fidelity, forholdsvis ferskt band. sjekk <a href="http://www.low-fidelity.cjb.no/"> www.low-fidelity.cjb.no </a>

Ellers spiller jeg altså gitar, men har ikke drevet så lenge. Vanskelig å illustrere hva jeg takler å spille, men RHCP, litt Guns n' Roses, Pearl Jam, U2, samt litt Eva Cassidy og Beatles går det en del. Mye anna også.

Fotball og snowboard er det som fyller opp resten av tida mi. Liverpool F.C. for evah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA har du en Eagle gitar? jaja skal ikke le, har ikke no bedre selv...men tenker på å skaffe meg en Gibson SG eller noe i den duren! :mrgreen:

Øhh overkant stor avatar?

enig, diger og ekkel æsj *spypå*

Hva mener du med det?? STAR WARS OG LOTR RULER!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.