Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva slags gitar har du?


Kian

Anbefalte innlegg

  • Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har litt lyst på sann line 6 gitar med mange gitarer i en.

Noen som har prøvd en sann?

Leste om den her om dagen. Er det ikke slik at den har en ekstra knob, ala en volume knob, som du kan stille inn gitarmodellen med? Sikkert fett å ha, men jeg ville nok ventet noen år så emuleringsteknologien ble så tro som orginalen som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*oppdatert liste*

Gibson Thunderbird IV

Jackson JJ Bass 32" scale (US)

Hohner/Steinberger "the Jack" Bass

Crafter Acoustic Bass

Crafter Acoustic Gitar

Morgan BB LP

3/4 Ritmo klassisk

Dean DOA Caddy Bass

Dean Edge6 Bass

Dean DOA V Bass (incoming)

Dean PaceBass (incoming)

2 kassegitarer uten navn (fest gitarer)

Mandolin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på Gibson Les Paul Voodo:)

Noen som har prøvespilt den eller har den?

Hvordan er den å spille på?

Jeg prøvde den for en tid tilbake. Den er veldig god å spille på, men sinnsykt tung... Jeg spilte ikke på forsterker, så åssen lyden er aner jeg ikke noe om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar
In Flames spilte Göteborgs metal tidligere' date=' en side gren av death metal, men de siste årene har de blitt mere og mere nu-metal...[/quote']

Du er jo definisjonen av dumskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

In Flames spilte Göteborgs metal tidligere' date=' en side gren av death metal' date=' men de siste årene har de blitt mere og mere nu-metal...[/quote'']

Du er jo definisjonen av dumskap.

Kunne du kanskje tenke deg å utdype det litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Åj. Ja... Mange her som hadde mye, ja! Men her sitter jeg med en Epiphone LP 100 og en gammel ukulele (som egentlig er ganske artig å spille på). Epiphone'en funker greit, og jeg kjøpte den som en nybegynnergitar (og den er å anbefale som en nybegynnergitar, ettersom den har en veldig god lyd!). Men allikevel dekker den ikke mine behov :P Jeg er 14 år, og har spillt gitar i sånn ca. 1 år og 3 mnd. Det ser ut til at jeg får råd (om en stund) til å kjøpe meg en ny gitar (jeg tror det blir Gibson LP), men er ikke helt sikker enda. Jeg føler meg ganske god (til å bare ha spillt i et år), og det å spille gitar er noe jeg absolutt vil gå inn for å fortsette med (til jeg ikke klarer det mer). Har kikka litt på en Gibson Les Paul Classic. Noen som har noe kjennskap til den? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.