Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva slags gitar har du?


Kian

Anbefalte innlegg

  • Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ai une Fender Mexico strat, qui er trés beau (sikkert feil kjønn), og en Takamine Jasmine E-serie qui er ca. 20 år gammel.

Beklager det dårlig språkbruket, men jeg liker ikke at alle jeg kjenner har kjøpt stratkopier etter jeg begynte å spille gitar for nesten et år siden.

Hvis noen har en Gibson Les Paul faded liggende og ønsker seg en strat. så betaler jeg gjerne et lite mellomlegg. :)

Jeg bor da i Bergen, er 16 år gammel og går på allmenne fag i utkanten av Bergen, angrer på at det ikke ble dans og drama, men gjort er gjort, og det er bare et år igjen.

Holder for tiden med manisk gitarspilling og en desperat kamp for å overkomme tonedøvhet for så å prøve meg på vokal. Jeg er visst tonedøv i følge visse kilder, men jeg håper det kommer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian er mitt navn. Jeg er da 15 år. Kommer fra et lite sted på landet som er kalt Blaker.

Jeg har en Fender Stratocaster Highway 1, en Bigsound Strat. kopi, og en Ritmo klassisk med nylonstrenger (hater den gitaren).

Spiller vel nesten hele tiden. Spiller forresten i et band kalt Royal Attitude.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.