Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NAMM '09


The Euphor

Anbefalte innlegg

Noen som har fått med seg noen nyheter fra NAMM '09? Post gjerne linker eller bilder! :D

Paul Gilbert har tre "nye" modeller. En PGM401 som er en gitar han i den senere tid har brukt live. I tillegg vil det komme en reissue av PGM100, jewel blue med rosa F-hull og mikker. Og en Fireman. Noen bilder, med snev av priser. Fireman er så kostbar fordi det er en limited edition som kommer med en del godis, blant annet headset av samme type som Paul Gilbert bruker live. :) Skal det være så skal det være... :) I tillegg krever visst treverket (korina) at den produseres i en egen fabrikk (evt avskjermet fra resten av fabrikken) pga spon/avskjær med ikke akkurat lindrende egenskaper.

PGM401

121.JPG

120.JPG

PGM100 reissue 20th - $2000 street price.

008.JPG

013.JPG

Fireman - $9000 listepris. Ettersom disse er begrenset utgave er det mulig de selges til den prisen. Kommer flere i moderert utgave, ukjent pris per nu.

011.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått med seg noen nyheter fra NAMM '09? Post gjerne linker eller bilder! :D

Paul Gilbert har tre "nye" modeller. En PGM401 som er en gitar han i den senere tid har brukt live. I tillegg vil det komme en reissue av PGM100, jewel blue med rosa F-hull og mikker. Og en Fireman. Noen bilder, med snev av priser. Fireman er så kostbar fordi det er en limited edition som kommer med en del godis, blant annet headset av samme type som Paul Gilbert bruker live. :) Skal det være så skal det være... :) I tillegg krever visst treverket (korina) at den produseres i en egen fabrikk (evt avskjermet fra resten av fabrikken) pga spon/avskjær med ikke akkurat lindrende egenskaper.

*Bilder*

Her var det sykt mye snadder :D

Den fireman`en er kansje litt harry, eller for spesielt intereserte, men jeg digger den.

Har de kommet med priser for alle 3 modellene?

*edit*

Zooma på bildene,, første gitaren hadde grei pris, litt høy..

men steike.. de 2 siste hadde en skyhøy listepris..

må nok heller sikte etter PGM 301 ja.

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påtegnede F-hull er så enormt stygt!

Ikke styggere enn Red-tiger cammo på CoD4 hahaha! :D

og nei.

På-lakkede F-hull er prikken over Å`en.!

*Legger til*

Ser ut som att dem kommer med nye Randy Rhoads modeller? :rolleyes:

(RR24`n er den absolut nydeligste uansett da men, den rosa der var søt :) )

NAMM2008024.jpg

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7 strengeren skal jeg ha! :)

Har ikke sett noen andre merker som har reklamert for ny 7 strengere? Ikke ESP engang.

Noen som vet hvor lang tid det vil ta før de legger ny modeller ut for salg? Rett etter NAMM?

hvilken?

Og 6505 ampene som 112 comboer? dømt til å bli et bra år for musikere :)

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hva som er ponget med f-hull som ikke er f-hull? Kan man ikke male raketter, vinger eller noe annet?
Det er noe som er blitt gjort siden den elektriske gitarens barndom. Her har du en type som George Harrison brukte på midten av 60-tallet:

1965_gretsch_tennessean_che.jpg

Gilbert er en mindre seriøs fyr, så det er nok ikke ment som annet enn en morsom gimmick.

paul-gilbert.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gilbert er en mindre seriøs fyr, så det er nok ikke ment som annet enn en morsom gimmick.

Gilbert om f-hullene: "I wanted a more jazzy tone, so i made them paint f-holes on my guitars"

:lol:

edit: Jeg hadde sinnsykt lyst på en destroyer når jeg fikk høre de kom med en ny en, men liker ikke denne finishen. Får se om jeg finner en gammel dt555 på ebay

DTT700_MGS_1P_01.gif

Endret av orsvend
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.