Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bilder til artikkel (oppdatert 05.02.09)


Greener

Anbefalte innlegg

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Låner en Hagström Swede, hvis det kunne være av interesse, vet desssverre så og si ingenting om den, dessvere.

Mangler en knob, hvis det har noe å si...

Hvis det er en eldre svensk en, er det veldig interessant. Er det en nyere modell er det også av interesse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, her er et par bilder jeg tok at Blazer'n i romjula. Ingen av dem ble veldig gode. Nye bilder får jeg ikke før mars (da skal jeg til Tr.heim på Opeth konsert - og skal hente hjem Blazer'n også).

bl550-1.jpg

bl550-2.jpg

Laget i Japan 1982.

Usikker på om kroppen er i bjørk og basswod (hva er det på norsk?) eller solid ask (har sett begge opplysningene)

Halsen er lønn.

25,5 skala

21 bånd

Noen utrolig fete mikker som heter Super Tap 6

Tremolo i brass (er brass det samme som messing på norsk?)

1 volume

1 tone

5 veis switch

1 fasevender

1 tapped switch - som jeg tror halverer outputen på mikkene

Digger denne gitaren. Den er svintung og har den beste "akustiske" lyden jeg har hørt på noen elektrisk solid body. Og plugger man den inn forstår man hvorfor jeg aldri kommer til å sette noen andre mikker i denne. Har lyst til å sitere en annen Blazer eier: "..sounds so sweet and there ain't a fender in the world that can touch it." B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av mine du vil ha noe av? :)

Ibanez Thinline Telecaster ? (lawsuit?)

Ibanez RG2570e, ganske så ny, 2007 modellen.

Peavey Wolfgang av en sort,

har en LTD alexi600 og men vet ikke om den er så interesang i denne sammenhengen.

ooog en gammel Harmony Rocket gitar med 2 litt søte pickups :P

Yes ! Spesielt Ibz thinline, Wolfgang og LTD, men hiv med RG'en og Harmony også - husk spesifikasjoner på gitarene !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.