Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Norsk rock


Toften

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Motorpsycho er verdens beste band.

Andre norske band som er verd å nevne: Low frequency in stereo, Serena Maneesh, Bigbang, Lionheart Brothers. Pirate Love, Thomas Dybdal, National Bank, Ulver.

De spiller snart i Trondheim. Ta turen! Blir garantert bra.

Fikk plata til I Was A King idag og den var også veldig bra. Har dog kun hørt gjennom den to ganger til nå, men det blir garantert flere.

JR Ewing er også et kult band.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå terger jeg sikkert på meg mange, men jeg mener det og står for hvert ord: nå har jeg hørt gjennom deres linker til youtube og etter min smak så er det så tragisk at jeg har lyst til å grine. Det som var litt ok var det som var gammelt, HVORFOR klarer ikke noen å lage ting på høyde med det som var laget på 70 tallet? Heldigvis så var ikke Kaizers med i forslagene deres, for det er så ille å høre på at de skulle hatt spilleforbud på radio. De er det verste norske bandet jeg vet om. Det beste er selvfølgelig Backstreet Girls, for det var ROCK vi snakket om, var det ikke?

Utenfor grensene er det selvfølgelig ACDC som ruler, men mot alle odds så har det dukket opp et nytt band: Airbourne, det er så nære ACDC du kan komme uten at det er helt likt, så her krysser jeg fingrene og håper på at neste album blir like bra også, så det så:)

Med de preferansene du har er det umulig å ikke bli provosert av dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.