Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Norsk rock


Toften

Anbefalte innlegg

Så Airbourne når de varma opp for Motörhead her om dagen, rimelig patetisk å være en lam kopi når man kan prøve å komme på noe nytt i stedet. Det andre bandet var Witchcraft, de var Black Sabbath II, og hadde i tillegg en sang som var akkurat som Iron Man. Trist. Punken er død, og det synes jeg i grunn at hårmetallerne kan skjønne at det gjelder for dem også. I hvert fall prøve å fornye genren, hvis de så absolutt skal synge videre på samme visa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heldigvis så var ikke Kaizers med i forslagene deres, for det er så ille å høre på at de skulle hatt spilleforbud på radio. De er det verste norske bandet jeg vet om.

meh <_<

Utenfor grensene er det selvfølgelig ACDC som ruler

Bigbang er, forøvrig, som regel elsk.

Endret av -MB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Real Ones syntes jeg er drittøft! regnes som norges beste liveband har jeg hørt, så dem live første gang jeg hørte noe av dem, det var sjukt bra!

De fleste band regnes som Norges beste liveband når konserter skal promoteres.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste band regnes som Norges beste liveband når konserter skal promoteres.

Jeg skal ikke uttale meg om det er riktig eller galt, men er nå ganske sikker på at de ikke står for disse uttalesene selv... Eneste jeg kan si sikkert var at jeg hørte dem da jeg egentlig kom for å se oppvarmingsbandet. Det var såpass bra at jeg kjøpte plata mandagen etter, de gjorde inntrykk veldig fort med tanke på at jeg måtte dra hjem med siste buss, det var kanskje etter et halvt sett... nedtur :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg anbefaler alle som eg glad i gode gammeldags 70-talls rock om sjekke ut disse banda: Aunt Mary, Junipher Greene, Ruphus og Titanic. Eg anbefaler dei ekstra for folk som er glad i Deep Purple, Jethro Tull, Led Zeppelin, Cream osv..

Men når det kjem til gode liveband frå Noreg så har me faktisk ganske mangen, BigBang, Motorpsycho, Madrugada (slutta), Ricochets (slutta), The Grand, Real Ones..... osv. Sikkert andre folk som kan komme opp med mykje lengre lister enn meg. Men når me er inne på gode liveband så skal det jo vert sagt at Junipher Greene spilte flettene av Deep Purple då dei varmte opp for dei i 1970/1971 (?), Titanic skal også ha vert eit temmeleg godt liveband, ifølgje biografien til bandet, der medlemmene påstår at konsertene skulle ha bestått av bra konserter og kanon konserter.

Endret av Toften
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.