Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Styggeste gitarer!


Arne.

Anbefalte innlegg

Asså, jeg har aldri påstått jeg er proffesjonell eller lignende, customgitarene jeg lager er kun for moroskyld, og for at du skal kunne se hvordan en gitar CIRKA skal se ut. Det er ikke tenkt at mål og sånt skal være perfekt, men for all del, gni det inn.

Neida jeg skjønner at du ikke er en proff, men jeg postet altså ikke dette for å være lumpen, selv om kommentaren til bildet kanskje er delvis humoristisk. Rett opp det som er galt i illustrasjonen, da vil du mye bedre se hvordan gitaren faktisk ville sett ut. Akkurat nå ser den litt rar ut fordi du sikkert har "dratt" litt i halsen, ikke forsøkt å tegne på strenger osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 754
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Asså, jeg har aldri påstått jeg er proffesjonell eller lignende, customgitarene jeg lager er kun for moroskyld, og for at du skal kunne se hvordan en gitar CIRKA skal se ut. Det er ikke tenkt at mål og sånt skal være perfekt, men for all del, gni det inn.

Det blir vel litt det samme som konseptbiler. (Ja, jeg er bilinteressert, derfor den analogien)

Der lager bilprodusentene spesielle designer som kanskje ikke er kjørbare engang, men som kun er ment som en konseptstudie for å vise hint av hva som kan komme.

Ta det for hva det er folkens, ideer for å inspirere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje bli sur Erlend :P men eg må bare..

EG SA DET TIL DEG. eg sa du ville få reffs for den modellen der :P

Fireman`en med devil-tail og den exploreren din er helt grei.

Men som sagt;p f.eks headstocken på varg-gitaren ser ut som spytt på et lerret, etterfulgt av å lage ytre streker av spyttflekken.

Ingen her som har noe personlig imot deg, du liker bare å terge på deg folk og gå imot strømmen, og det vet du godt :P

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det dere har imot meg egentlig?

Gang på gang blir jeg sint på grunn av folk som snakker dritt om alt jeg driver med. Og det ender alltid med at det er jeg som får skylden for det.

Feks i "Graul via pedal"-tråden. Jeg sa jeg ikke likte growling, alle begynte å pirke på meg.

Nå driver dere og plager meg på grunnlag av noen gitarer jeg har lagd i photoshop, dere er faenmeg ynkelige (EDIT) nesten hele gjengen.

Oj, det ble visst skikkelig diskusjon her om signaturgitaren min etter at jeg hadde lagt meg igår...

Erlend, nytenking blir ofte ikke belønnet så bra. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig for disse folka her å ikke se noe tøft i den gitaren du lagde for meg. Selv ble jeg skikkelig fornøyd med resultatet, og ville likt å ha fått den bygget på ordentlig av en gitarmaker, om jeg bare hadde hatt penga tilgjengelig.

Til de som kommenterer ørsmå feil i konstruksjonen:

Husk at dette ble laget for moro skyld i photoshop, så det kan regnes som en skisse, så en får et inntrykk av designen og slikt. Ærlig talt, helt Idiotisk at dere hadde ventet at finjusteringer skulle vært utarbeidet her.

Endret av Blackvarg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det ble visst skikkelig diskusjon her om signaturgitaren min etter at jeg hadde lagt meg igår...

Erlend, nytenking blir ofte ikke belønnet så bra. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig for disse folka her å ikke se noe tøft i den gitaren du lagde for meg. Selv ble jeg skikkelig fornøyd med resultatet, og ville likt å ha fått den bygget på ordentlig av en gitarmaker, om jeg bare hadde hatt penga tilgjengelig.

Til de som kommenterer ørsmå feil i konstruksjonen:

Husk at dette ble laget for moro skyld i photoshop, så det kan regnes som en skisse, så en får et inntrykk av designen og slikt. Ærlig talt, helt Idiotisk at dere hadde ventet at finjusteringer skulle vært utarbeidet her.

Mange av oss driter i finjusteringene..

Att høyre del av bodyen er tatt fra en eller anna bc-rich, og morpha sammen med stakkars bak-enden på en FIREMAN, er rett og slett dritstygt..

Har ikke noe å si om det er nytenking eller ikke.

Headstocken er også upraktisk og tåpelig.

Her er det ikke snakk om å være gamle og kjedlige, men den gitaren for øya, er som dagen derpå etter en fyll med kabbing.

Det smaker jævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av oss driter i finjusteringene..

Att høyre del av bodyen er tatt fra en eller anna bc-rich, og morpha sammen med stakkars bak-enden på en FIREMAN, er rett og slett dritstygt..

Har ikke noe å si om det er nytenking eller ikke.

Headstocken er også upraktisk og tåpelig.

Her er det ikke snakk om å være gamle og kjedlige, men den gitaren for øya, er som dagen derpå etter en fyll med kabbing.

Det smaker jævlig.

Fy faen altså. :angry:

Gidder ikke å kommentere dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av oss driter i finjusteringene..

Att høyre del av bodyen er tatt fra en eller anna bc-rich, og morpha sammen med stakkars bak-enden på en FIREMAN, er rett og slett dritstygt..

Har ikke noe å si om det er nytenking eller ikke.

Headstocken er også upraktisk og tåpelig.

Her er det ikke snakk om å være gamle og kjedlige, men den gitaren for øya, er som dagen derpå etter en fyll med kabbing.

Det smaker jævlig.

Du må ikke føle at du trenger å legge noe i mellom når du uttaler deg.. :rolleyes:

Det er jo greit å ha en mening, men dette blir vel drøyt direkte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som kommenterer ørsmå feil i konstruksjonen:

Husk at dette ble laget for moro skyld i photoshop, så det kan regnes som en skisse, så en får et inntrykk av designen og slikt. Ærlig talt, helt Idiotisk at dere hadde ventet at finjusteringer skulle vært utarbeidet her.

Vel, mulig jeg har et "analt" øye, men jeg hang meg opp i at dimensjonene på hals osv ikke var helt.. Vel, for meg var det litt som å se en tegning av en bil hvor hjulene ikke var runde. Men det var sikkert bare meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
    • Sjekk https://www.stringsandbeyond.com/  Pass på frakten, før du avgjør om det lønner seg. De har iblant kampanjer på fri frakt world wide, som er verdt å få med seg. Da har jeg pleid å bestille 20-30 sett med forskjellige merker til gitarene mine.  For ordens skyld, jeg kjøper det meste lokalt hvis jeg kan - men akkurat strenger er betydelige summer å spare på når man har en gitar eller to "for mye".
    • Hvor kjøper folk Elixir gitarstrenger i disse dager? 
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.