Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marshall stack


Mags

Anbefalte innlegg

Uten å ha prøvd akkurat det stacket, vil jeg si at Marshall MG serien generellt låter "ikke sånn jeg liker" for å si det pent.

Til den prisen ville jeg heller sett etter et brukt rørforsterker 2x12 combo eller stack. Sidne du skal ha mye lyd, ville kanskje en Marshall JCM800 være et godt kjøp. De kan du sikekrt finne brukt her: http://www.musikkweb.no/musikkpraksis/ann/.

Lyden fra JCM800 vil nok passe din musikkstil temmelig bra.

Men husk at til syvende og sist kan det jo hende at du syns MG100 toppen høres bra nok ut for deg, så det beste er å prøve den ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på den sjøl , men virker veldig vassent og fissent..

Men JCM 800 ! *SLEVE* drømmeampen min ! :)

Mags fra BF ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det dukker alltid opp noen brukte jcm800.... 900serien er jo ikke værst heller... men den har jo "modern gain", så hvis du spiller metal vil den kanskje funke bedre... er jo litt smak og behag... så kan du jo se etter 25års silver jubileeslash signatur modell(modellnummer 2550 eller noe slikt)... det er en ombygd 800... jeg har en og synes den er knall.... evt en 30års aniv. modell(uhhh... 4100?4200? husker ikke modellnummeret..)... de funker jævlig bra også.... ikke så glad i 2000 serien... selv om de er bygd etter 30års a. modellen... men har ikke prøvd å skifte rør i dem... mulig de blir dritfete med andre rør... jaja.... det var marshall preiken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.