Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tid for skikkelig death metal


Yngtchie Blacksteen

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:lol: Jeg hadde jo ikke rett. Jeg skrev "gramatikk" og han skrev "grammatik"... Huff, lar dette ligge jeg :blink: Er visst litt for "blånn" i dag :blush: Roter meg visst bare lengre og lengre ut i driten, her... :blush: he he...

Ah, det såg eg ikkje før no. Jaja, ein blanding av begge deres svar hadde vært korrekt ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@FatCat: Mer dynamikk? En låt på Cryptopsy's mesterverk «Once Was Not» starter med jazzete tromming og jazzete cleangitar-klimpring. Gjør melo-emo-deathbandene dine slike ting? :P

Har nok dessverre ikke hørt Once Was Not, så kan nesten ikke utale meg der.

Nei, tviler på at nådagens melodiskmetallband gjør slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

True.. en satanisk kunne hørt på Aqua for den del..

Dessuten så skjønner jeg ikke why folk disser death metal..

om man f.eks trommer så fort man kan.. har dere noen gang prøvd å gjøre det selv?

pokker så sjuk stamina du skal ha, og når du gjør det der konstant er det helt sjuukt vansklig å gjøre det gjevnt.

jeg tror dere folk bør høre på det litt lenger, og sjekke ut hva forskjellige deler i bandet gjør for å faktisk makte å klare å spille det der.

skikkelig vokal tar også sjukt lang tid å øve inn.

anngående trommene.. :

:wub: :wub: :wub:

La meg nå se dere gjøre det der.

Jeg er interesert i alt fra bass, vokal, trommer til gitar.. spiller hovedsaklig gitar da.

men tror han her pwner ganske mange på trommer.

Selv om det er vansklig å spille sånn de gjør og at vokalen tar lang tid å øve inn, betyr ikke at det er bra musikk! Jeg for min del takler ikke å høre på at folk står å skriker på den måten der. Men det er meg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig death metal ja.. skikkelig drittmusikk.. å kalle det musikk er et hån mot begrepet musikk.

Men én ting jeg lurer på : hvorfor liker absolutt ALLE satanister slik musikk? Jeg har ihvertfall aldri sett eller hørt om en satanist som ikke liker black-/death metal, men heller foretrekker Sondre Lerche.. Altså.. jeg skjønner ikke automatikken i at musikksjanger = livsyn.

EN hån mot begrepet musikk? Wow. Smart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@FatCat: Mer dynamikk? En låt på Cryptopsy's mesterverk «Once Was Not» starter med jazzete tromming og jazzete cleangitar-klimpring. Gjør melo-emo-deathbandene dine slike ting? :P

melo-emo-deathband :P

Vil nå bare nevne Opeth her. Nuff Said.

Og for å si det sånn: respekt til de som spiller grindcore å slikt, men det er utrolig kjedelig å høre på.

Necrophagist har i det minste litt melodi som er hørbar av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig death metal ja.. skikkelig drittmusikk.. å kalle det musikk er et hån mot begrepet musikk.

Men én ting jeg lurer på : hvorfor liker absolutt ALLE satanister slik musikk? Jeg har ihvertfall aldri sett eller hørt om en satanist som ikke liker black-/death metal, men heller foretrekker Sondre Lerche.. Altså.. jeg skjønner ikke automatikken i at musikksjanger = livsyn.

Jeg velger å kalle all favorittmusikken din drittmusikk! Ikke er jeg satanist heller, og kjenner heller ingen som er det.

NM i kjedelig musikk!

Faen for noe dritt! Null melodisk...

Gi meg band som In Flames, Opeth, Killswitch, As I Lay Dying, ill Nino, Soilwork etc...

Gratulerer, ingen av de bandene der er death metal. As I Lay Dying er i tillegg det mest homofile jeg har hørt noensinne!

Jeg liker mer melodisk metal en brutal dødsmetall, det er mer dynamikk i sangene

Her er det seff ikke noe dynamikk heller!

Lite som topper Dying Fetus, IMO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall min favorittmusikk akkurat hva du vil. Hvorfor tar du det så personlig at en idiot av en forumbruker (les : meg) ikke liker din favorittmusikk?

Fordi du fremstår som nettopp en idiot, og idioter provoserer meg. Liker generelt også ganske dårlig at du kaller meg, veldig mange av vennene mine, samt samtlige av favorittbandene mine for satanister.

Hva mener du kvalifiserer som musikk? Spør bare sånn at jeg kan høre med deg neste gang jeg finner et fett band. Kan jo ikke gå rundt å høre på ting som ikke er musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du fremstår som nettopp en idiot, og idioter provoserer meg. Liker generelt også ganske dårlig at du kaller meg, veldig mange av vennene mine, samt samtlige av favorittbandene mine for satanister.

Hva mener du kvalifiserer som musikk? Spør bare sånn at jeg kan høre med deg neste gang jeg finner et fett band. Kan jo ikke gå rundt å høre på ting som ikke er musikk.

Ta deg en valium a, hvis du blir provosert over at jeg forteller deg min mening om denne sjangeren må du jobbe med din toleranse. Det var humoristisk ment dette med satanister, men slutt å putt ord i min munn, har aldri sagt at alle som liker slik musikk er satanister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en valium a, hvis du blir provosert over at jeg forteller deg min mening om denne sjangeren må du jobbe med din toleranse. Det var humoristisk ment dette med satanister, men slutt å putt ord i min munn, har aldri sagt at alle som liker slik musikk er satanister.

Blir ikke provosert av meningen din, blir provosert av måten du ordlegger deg på.

Pro tip: Sarkasme funker JÆVLIG dårlig over nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.