Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tid for skikkelig death metal


Yngtchie Blacksteen

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skikkelig death metal ja.. skikkelig drittmusikk.. å kalle det musikk er et hån mot begrepet musikk.

Men én ting jeg lurer på : hvorfor liker absolutt ALLE satanister slik musikk? Jeg har ihvertfall aldri sett eller hørt om en satanist som ikke liker black-/death metal, men heller foretrekker Sondre Lerche.. Altså.. jeg skjønner ikke automatikken i at musikksjanger = livsyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke problemer med å høre at det er mange veldig dyktige musikere innenfor sjangeren. Å påstå at det ikke er musikk, bare spille fort osv. er direkte usakelig. Men jeg må tilstå at jeg har problemer med vokalen i det meste av denne typen musikk - og det er hovedgrunnen til at jeg ikke har noe særlig av det i sammlinga mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok lesa deg opp litt meir på kva ein satanist er.

True.. en satanisk kunne hørt på Aqua for den del..

Dessuten så skjønner jeg ikke why folk disser death metal..

om man f.eks trommer så fort man kan.. har dere noen gang prøvd å gjøre det selv?

pokker så sjuk stamina du skal ha, og når du gjør det der konstant er det helt sjuukt vansklig å gjøre det gjevnt.

jeg tror dere folk bør høre på det litt lenger, og sjekke ut hva forskjellige deler i bandet gjør for å faktisk makte å klare å spille det der.

skikkelig vokal tar også sjukt lang tid å øve inn.

anngående trommene.. :

:wub: :wub: :wub:

La meg nå se dere gjøre det der.

Jeg er interesert i alt fra bass, vokal, trommer til gitar.. spiller hovedsaklig gitar da.

men tror han her pwner ganske mange på trommer.

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at det ikke er musikk er også ganske tragisk, men jeg kan godt forstå at det ikke er så mange som liker det. Suffocation er bra det, men finnes en del som er bedre etter min mening ;)

Oppskrift på Death Metal: slå trommene så fort som mulig, og spill å fort du kan med gitar å bass, så står man å growler (evt skriker) i mikken. = suksess!

Sorry, men nei det er nok ikke oppskriften. Er mye death metal som ikke følger den i hvertfall.

EDIT:

Bra sagt shortey ^^

Endret av Tyrant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, de er sinnsykt, og da mener jeg sinnsykt tekniske mange av utøverne til denne sjangeren, men det treffer ikke én eneste nerve hos meg whatsoever. De kunne like gjerne spilt 1000 toner mer i sekundet og jeg hadde fremdeles sett ut som et spørsmålstegn.

De er dritgode, ingen tvil om det, men jeg er nok for old school til få noe som helst glede av å høre på dette spetakkelet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.