Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tid for skikkelig death metal


Yngtchie Blacksteen

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter jeg kom over bandet og spesielt låten under har interessen for death metal øket betraktelig, men

jeg kan egentlig ikke kalle meg death metal fan enda.

Fy pokker så griserått!

Decapitated var et JÆVLIG fett band! Synd at jeg aldri kommer til å få sett de live :(

Band som ikke er nevnt enda:

Arsis! Faen så fett det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp...Rimelig fett band. Nå har jeg ikke hørt de to nyeste skivene, men

Retaliate og Overthrow var geniale!

Jeg har ikke hørt de to første. Sjekk ut den siste. Mye snygt på den.

Endret av Roar v.2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig death metal ja.. skikkelig drittmusikk.. å kalle det musikk er et hån mot begrepet musikk.

Men én ting jeg lurer på : hvorfor liker absolutt ALLE satanister slik musikk? Jeg har ihvertfall aldri sett eller hørt om en satanist som ikke liker black-/death metal, men heller foretrekker Sondre Lerche.. Altså.. jeg skjønner ikke automatikken i at musikksjanger = livsyn.

Hvor kommer satanisme inn i bildet? Og hvorfor tror du at jeg ønsket slike ignorante kommentarer i en tråd som er min lille hyllest til noe av den kuleste metallen jeg har hørt på lange tider? Hold deg til hva det nå er du hører på, så skal jeg digge alt det i tillegg til Suffocation.

Du skjønner, noen av oss liker å være litt åpensinnet når det gjelder musikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kommer satanisme inn i bildet? Og hvorfor tror du at jeg ønsket slike ignorante kommentarer i en tråd som er min lille hyllest til noe av den kuleste metallen jeg har hørt på lange tider? Hold deg til hva det nå er du hører på, så skal jeg digge alt det i tillegg til Suffocation.

Du skjønner, noen av oss liker å være litt åpensinnet når det gjelder musikk. :)

Davidsen ble eid av Yngtchie :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner, noen av oss liker å være litt åpensinnet når det gjelder musikk. :)

:) Litt søtt at du trekker inn åpensinnet innenfor musikk bare fordi jeg ikke liker death metal. Jeg har forøvrig sagt mitt om du hadde giddi å lest resten av tråden.

Og Alexi.... sigh.. er du 12 eller 13 år gammel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Litt søtt at du trekker inn åpensinnet innenfor musikk bare fordi jeg ikke liker death metal. Jeg har forøvrig sagt mitt om du hadde giddi å lest resten av tråden.

Det er ikke snakk om å like eller ikke like, det er måten du så bastant kommer og pisser på andres musikksmak. Det kalles intoleranse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Litt søtt at du trekker inn åpensinnet innenfor musikk bare fordi jeg ikke liker death metal. Jeg har forøvrig sagt mitt om du hadde giddi å lest resten av tråden.

Og Alexi.... sigh.. er du 12 eller 13 år gammel?

Du drar inn alder fordi folk er uenige med deg? PRO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, gitarnorge holder koken, fyff ALLE vinner!

lærte meg akkurat den låta på bass faktisk, fantastisk gøy musikk å spille.

hvor er forresten dobbeltpedalene som ble nevnt? og hva skal det bety å trekke frem cynic som et eksempel på brutal dm vs melodisk dm? hoho

Vet ikke helt. At måten han ordla seg på fikk det til å virke som han mente at MDM var den eneste death-metalen som hadde dynamikk. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.