Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassgalleriet


AXL

Anbefalte innlegg

De er en Fender precision deluxe. Mikkane er orginale,har skiftet preamp til East..( de har e å gjort me dem to andre) bytta stol til Babicz, å ny oversadel i messing som e å har på dem to andre....Så jo da, bra me trykk i den 5eren :-)

Hvordan liker du den Babicz-stolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan liker du den Babicz-stolen?

Den e veldig bra, hadde badass stol før men problemet var at de ikkje var mer å stille på høgda, med Babicz så har du en enklere/ bedre justerings muligheter+ bra sustain. De e no de e syns da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt eller prøvd PJ pickup config før. Hvordan låter dette i forhold til en jazz bass? En P pickup og i jazz er jo singelcoils begge to. Den eneste forskjellen som jeg kan tenke meg fram til er at p-pickuppen gir en litt annen pickup posisjon mellom E,A og D,G stengen. Nå tenker jeg bare på neckpickuppen altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Gratulerer så masse. Har aldri blitt helt godvenner med disse, men det er jo fint at de passer andre. Bra saker er det jo, det vet jeg.

Takk for det! Det er første Sterling bassen jeg har prøvd, og det var en veldig positiv overraskelse. Stingray kjenner jeg jo godt, men jeg liker denne bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8626547315_bf3843f8f2.jpg

Ibanez Musician MC-800 (-78), Teisco RB-200B (-66), Ibanez Roadstar II RB-960 (-85), Ibanez Soundgear SR-700 (-11). Teiscon var min första bas, den var en gåva från en vän. Sen köpte jag Musician basen, helt ny. SR basen köpte jag ny i Februari och Roadstar basen begagnad i April. Jag har i ett par Ibanezer till, en akustisk och en billig 5a.

Endret av bjelkeman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.