Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassgalleriet


AXL

Anbefalte innlegg

Mikkene står tettere enn på en jazz, og det er soapbars og ikke singlecoils, derfor låter den langt fra som en jazz. Jeg synes denne bassen låter helt fantastisk samme hvor du spiller hen!

MV5-24 har da vitterlig single coils (hvertfall ikke soapbars), og plasseringen ser identisk ut med Fender Jazz (som jeg kan se ut ifra bildene, hvertfall). Resten er bare hearsay, som jeg nevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MV5-24 har da vitterlig single coils (hvertfall ikke soapbars), og plasseringen ser identisk ut med Fender Jazz (som jeg kan se ut ifra bildene, hvertfall). Resten er bare hearsay, som jeg nevnte.

Ja, jeg rettet meg lengre oppe, jeg mente M5-24 (står for Maple/Modern 5 string, 24 fret) og ikke MV5-24 (Som står for maple vintage 5 string, 24 fret)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
  • 4 weeks later...

..Det var det jeg sa til betjeningen på Riff og, de ville ikke gi det til meg, men jeg fikk kjøpe det :P kommer sikkert til å bytte ut selve forsterkeren, men lurer på om jeg faktisk begynner å bli vant til lyden, så den begynner å låte litt fett :P (Jeg har fremdeles lyst på en Orange Bass Terror dog )

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Det var det jeg sa til betjeningen på Riff og, de ville ikke gi det til meg, men jeg fikk kjøpe det :P kommer sikkert til å bytte ut selve forsterkeren, men lurer på om jeg faktisk begynner å bli vant til lyden, så den begynner å låte litt fett :P (Jeg har fremdeles lyst på en Orange Bass Terror dog )

GS412 (det er GS412, right?) er akkurat det jeg vil ha i et kabinett. Jeg vurderer dog å bygge meg et Greenboy fEARful 1212/55 (muligens to).

Endret av Orph
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.