Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassgalleriet


AXL

Anbefalte innlegg

post-11365-13752169878975_thumb.jpg

Bilde tatt av bassene jeg har på øvingslokalet:)

Foran: Fender Steve Harris Precision Japan, Fender Deluxe Jaguar Japan & Yamaha Attitude LTD II Japan.

Bak: Yamaha RBX374 & Fender Squier Bullet med P-pickup Japan.

Mye Japan her... Bass kan de og Fender Japan er super kvalitet!

Skal få tatt bilde av de jeg har hjemme også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1375216972.459655.jpg Bilde tatt av bassene jeg har på øvingslokalet:) Foran: Fender Steve Harris Precision Japan, Fender Deluxe Jaguar Japan & Yamaha Attitude LTD II Japan. Bak: Yamaha RBX374 & Fender Squier Bullet med P-pickup Japan. Mye Japan her... Bass kan de og Fender Japan er super kvalitet! Skal få tatt bilde av de jeg har hjemme også :)

Stilig basser! Hvilken av dem er favoritten for tiden? Jeg har selv siklet på Yamaha Attitube i en god stund nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ImageUploadedByTapatalk1375216972.459655.jpg Bilde tatt av bassene jeg har på øvingslokalet:) Foran: Fender Steve Harris Precision Japan, Fender Deluxe Jaguar Japan & Yamaha Attitude LTD II Japan. Bak: Yamaha RBX374 & Fender Squier Bullet med P-pickup Japan. Mye Japan her... Bass kan de og Fender Japan er super kvalitet! Skal få tatt bilde av de jeg har hjemme også :)

Stilig basser! Hvilken av dem er favoritten for tiden? Jeg har selv siklet på Yamaha Attitube i en god stund nå

Hei Simen.

Aner ikke hva som er favoritt men det går mest i Jaguar og nå blir det vel Steve Harris også. Har kjøpt meg en Gibby Thunderbird som jeg har hjemme som også vil få litt tid fremover før jeg lander helt. Må ha litt forbehold til Spector Legend Custom som er på vei også... Yamaha'en er til salgs om det kan friste! Den er også helt rå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Da kan jeg begynne med bassen som ikke har forlatt min side det siste året:

1985 Rickenbacker 4003, med speilplekterbrett og ,som du kan se, MYE historie

bnass004.jpgbnass006.jpg

Nylig ankommet fra Japan, Ligger for øyeblikket i kassen sin og avklimatiserer seg:

1993 Rickenbacker 4003 i den noenlunde sjeldne "Blue'n'Black", Har en snikende følelse av at hun kommer til å se mye bruk fremover, spesielt ettersom min elskede fra 1985 har fått seg et par "Quirks" av behandlingen før hun har fått før hun kom i min eienskap, anyhow:

bnass012.jpgbnass013.jpg

MIn trofaste backup-bass det siste året:

Carvin LB75W FL. spiller overraskende bra, Jeg merker ikke store forskjellen fra denne til en bass med bånd, Hadde en sinnsykt dyr reperasjon for ikke så elnge siden, så hun ryker ikke med det første:

bnass007.jpgbnass008.jpg

...Og samme hva, hun her finner alltid tilbake til meg, Jeg bestilte henne fra Odd Helge Listerud på Toten i 2006, fikk henne i Januar 2007, og har vært med på scenen med det meste av band jeg har vært i siden da, med unntak av det siste. Hun er et brainchild av min fasinasjon for John Entwistle og bassene han brukte. Det er en absolutt enestående bass som har hatt ett par runder rundt i landet, men takket være Rickenbackerne ser hun lite bruk.. Mulig hun blir dratt ut for jobbing om jeg får stablet ett The Who Coverband:

bnass002.jpgbnass003.jpg

...Og hun her er på vei ut, må bare fikses opp litt:

2006 Carvin LB75 Custom: En Meget god bass, responsiv og lettspilt, Det er bare det at jeg får gjort og evt trenger denne bassen til gjør Fretlessen like bra, og den ser lite bruk pga Rickenbackerene mine igjen.. og denne fortjener å bli brukt mer.

bnass009.jpg

bnass010.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.