Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

2. instrument


BassMan

Anbefalte innlegg

piano ser jeg for meg som mer musikalsk.

Og på musikklinjer så MÅ man jo lære seg det.

Skjønner heller ikke hvorfor gitar er best for selv-komponering.

Men hvis man spiller bass fra før så er nok gitar ganske lett å lære, med tanke på hvor på gitaren akkorder osv er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det var nevnt tidligere, så spørs det jo litt hva slags musikk du tenker å komponere. SKal du lage musikk a la pantera så er det ikke keyboard og midi som er det viktige. Men skal du lage mer mainstream musikk som pop/rock ting så er det ofte veldig fint å kunne piano.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager veldig mye av musikken min med utganspunkt i noe jeg kanskje har klipret på gitar, overfører det på piano, for å høre hva som høres best ut. Noen ganger blir det mest rocka best på gitar, men det finnes ingenting som er råere enn en skikkelig pianorock lår, hvis noen skjønner hva jeg mener... Hør på Gavin DeGraw I don`t wanna be.... www.gavindegraw.com der har du piano rock!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg øver en del keyboard om dagen, skal starte på vokal også. Da går det fint på musikklinja om jeg starter der :)

Synes det er flott å kunne litt keyboard, så jeg kan lage min egen bakgrunnsmusikk om det ikke kun skal være gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.