Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

200 beste gitarister


Toften

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Snakk om å koke sammen bullshit.

Har jobbet med den i tre år nå. Takk for support.

beklager men er litt enig med leo. kanskje ikke like sterkt. når topicen er 200 BESTE gitarister er jo det helt latterlig at f.eks. MALCOLM YOUNG (ikke noe drit om han, men han er ikke supergitaristen selv) ligger så langt opp på listen. lage fasitsvar på gitaristnivåer? humbug!

Nå dreit du deg akkurat ut :rolleyes:

hvorfor? du kan for all del ikkje si at han er noe annet enn en bra låtskriver og spiller rytmegitar som en klokke. fett nok det! meeen. det er en del som er bak han på listen som KNUUUUUUUUUUSER det meste foran. egne meninger. sånne lister SUGER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle skulle hatt favorittene sine i høye posisjoner så hadde man måtte 150 gitarister i Top 50-sjiktet. Det funker bare ikke, så når en person blir lagt til de 100 fremste, da faller en annen ned på 101. Så det er ikke som om en på 30. plass er hundre ganger 'bedre' enn han som er på 130. plass, skjønner?

Jeg ser poenget ditt, men noen "favorittgitarister" er mer vesentlige å få meg seg på lista enn andre:

http://www.musewiki.org/Matt_Bellamy:_New_...Guitar_article)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor? du kan for all del ikkje si at han er noe annet enn en bra låtskriver og spiller rytmegitar som en klokke. fett nok det! meeen. det er en del som er bak han på listen som KNUUUUUUUUUUSER det meste foran. egne meninger. sånne lister SUGER

Jeg driter i hver eneste plassering på den og alle andre lister for det interesserer meg nada hvem som plasseres her eller der.

Men om du leser tråden så ser du at det du prater om ikke har relevans for kriteriene for hvordan listen er satt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er på lista, bare ikke blant de 200 øverste.

Selvfølgelig er han på lista. JEG er også på den lista, bare den er lang nok. Poenget mitt er at lista/listene ikke virker helt "kalibrerte" om du vil, tatt bl.a. denne artikkelen (og IMO sannheten) i betraktning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er han på lista. JEG er også på den lista, bare den er lang nok. Poenget mitt er at lista/listene ikke virker helt "kalibrerte" om du vil, tatt bl.a. denne artikkelen (og IMO sannheten) i betraktning...

Bellamy er en original gitarist, og veldig dyktig sådan. Jeg skulle gjerne sett Bellamy høyere på listen, og det er godt mulig at han blir å havne høyere, kanskje rundt 150-160. Men slike ting tar tid, og å plutselig flytte en gitarist så mye er ikke gjort på en-to-tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellamy er en original gitarist, og veldig dyktig sådan. Jeg skulle gjerne sett Bellamy høyere på listen, og det er godt mulig at han blir å havne høyere, kanskje rundt 150-160. Men slike ting tar tid, og å plutselig flytte en gitarist så mye er ikke gjort på en-to-tre.

Hah, pppft! Gi meg lista di, så skal jeg flytte han på en-to-tre jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. slike lister kan aldri bli annet enn en slags popularitetsmåling..

tror nesten vi må i gang med å arrangere et verdensmesterskap for å avgjøre rangeringen - (er det noen her som kjenner noen deathmetal-folk som er i stand

til å vekke opp igjen de som har daua??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare El locos! :excl: Jeg vil da tro at Øystein Greni er bedre James Hetfield..

Teknisk bedre er han nok, men langt ifra like innflytelsesrik (som er et viktig kriterium for lista).

Tenkte jeg skulle hetse litt med listemakeriet, helt til jeg tenkte over at "jammen det er jo morsom lesning som skaper debatt", så da er det kanskje ikke helt forjeves likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

johnny ramone må vel kunne sies å være en av tidenes mest inflytelsesrike gitarister selv om han egentlig ikke kunne spille gitar haha. likevel så var plutselig annenhver ungdom i et band etter at ramones dukket opp...uansett hvor lite teknisk han er så syns jeg han er viktigere i musikkistorien enn halvparten på lista :P

det går ikke an å rangere musikere på den måten. rett og slett fordi det er umulig å ha en fullstendig innsikt i alle musikernes karrierer, evner og innflytelse. greit at det får i gang debatt osv, men det er jo ikke noe det kan komme noe fornuftig ut av heller fordi det er smak og behag...med andre ord fullstendig meningsløst i mine øyne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.