Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

200 beste gitarister


Toften

Anbefalte innlegg

Ikke noe er som å lese innlegg hvor sårede gitaristhjerter klager og bærer seg over at deres kjære utkårede elskede gitarister ikke er med på "lista". Vi skal ikke sette igang en diskusjon om lista for hvem som er kjekkest; altså Brad Pit mååååå være med, åsså Orlando Og Beckham. Og han Nadal er bare råååkjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er tåpelig å skulle rangere kunstnere på denne måten!

Det finnes helt sikkert folk rund i verden som hadde spillt skjorta av de fleste på denne listen, men som vi aldri har hørt om engang.

Dessuten så blir det helt på trynet dumt når ikke hverken Django Reinart, Robert Normann eller Chet Atkins er funnet verdig en plass på den!

Heller ikke Sonny Landreth eller Albert Lee er bra nok!

Nei......dette blir for dumt!

Reinhardt, Normann, Atkins, Landreth og Lee er rockegitarister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er #19 på lista over over poengløse tråder, og lista er på 56 plass på lista over poengløse lister - like over "10 ting jeg vil ha med meg på en øde øy hvis den har dieselaggregat fra før", men etter "de 150 morsomste Seinfeld-episodene".

Og hvor er Snah?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ingenting i trådstarters inlegg at det dreide seg utelukkende om rockegitarister!

Yngtchie presiserte det, men det er jo et bra poeng generelt, da skulle man satt opp en liste over alle gitarister, så ville det i mine øyne vært plass til maks 10 rockegitarister blant de 200.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.