Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

200 beste gitarister


Toften

Anbefalte innlegg

Sikkert morsomt. Jeg for min del ser ikke poenget med å lage en slik liste. Klarer meg med min egen liste. Men, når det er sagt. Er de ulike gitaristene gitt poeng for hvor høyt de kom under hvert punkt? Eller er det fullt ut synsing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sikkert morsomt. Jeg for min del ser ikke poenget med å lage en slik liste. Klarer meg med min egen liste. Men, når det er sagt. Er de ulike gitaristene gitt poeng for hvor høyt de kom under hvert punkt? Eller er det fullt ut synsing?

Vi bedømmer gitaristene for hvor stor innflytelse de har hatt på andre musikere, det er hovedgreia. Hvis en gitarist har lite innflytelse, men er veldig original, kreativ eller teknisk begavet, da kan han eller henne komme høyere enn en person som kun er innflytelsesrik og lite annet. F.eks. er Ray Gomez ranket høyere enn Ace Frehley.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#219

Ai ai ai, det svir i hjertet :rolleyes:

You can't please everyone...

Hvis alle skulle hatt favorittene sine i høye posisjoner så hadde man måtte 150 gitarister i Top 50-sjiktet. Det funker bare ikke, så når en person blir lagt til de 100 fremste, da faller en annen ned på 101. Så det er ikke som om en på 30. plass er hundre ganger 'bedre' enn han som er på 130. plass, skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller det virkelig noen rolle hvor på lista favorittgitaristen din er plassert?

Det må da være akkurat like uvesentlig for livet som selve lista i seg selv.

Spiller en rolle for mange, tro det eller ei. Eller for å si det sånn, det spiller nok rolle til at man klager over hvor den og den gitaristen er plassert.

Når man snakker om hvor vesentlig en slik liste er, så er den ikke mer enn morsomt tidsfordriv, og jeg storkoser meg med det faktum at jeg kan sette navnet mitt på den listen jeg la ut. Svært fornøyd med resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man snakker om hvor vesentlig en slik liste er, så er den ikke mer enn morsomt tidsfordriv, og jeg storkoser meg med det faktum at jeg kan sette navnet mitt på den listen jeg la ut. Svært fornøyd med resultatet.

At noen bruker masse tid på å sette opp en slik liste har jeg ingenting imot, noen hobbyer må man ha lov å ha. Jeg ville bare poengtere at en slik liste overhodet ikke betyr noe i den store sammenheng, det er der de fornærmede som griner om plasseringer ser ut til å ha gått glipp av noe. Det kan også være en gyllen sjanse til å namedroppe favorittgitaristen, og særlig hvis det er en som kanskje ikke alle har hørt om.

Ikke rart det er krig som det heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen bruker masse tid på å sette opp en slik liste har jeg ingenting imot, noen hobbyer må man ha lov å ha. Jeg ville bare poengtere at en slik liste overhodet ikke betyr noe i den store sammenheng, det er der de fornærmede som griner om plasseringer ser ut til å ha gått glipp av noe. Det kan også være en gyllen sjanse til å namedroppe favorittgitaristen, og særlig hvis det er en som kanskje ikke alle har hørt om.

Ikke rart det er krig som det heter.

Hehe, sant nok. For meg er det kjempemorsomt å lage listen, man hører så mange nye gitarister, og lærer veldig mye av andre som hjelper til med plasseringene. For man kan faktisk oppdage mange spennende nye gitarister når man ser hvem de man allerede kjenner til er plassert over eller under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å koke sammen bullshit.

Har jobbet med den i tre år nå. Takk for support.

beklager men er litt enig med leo. kanskje ikke like sterkt. når topicen er 200 BESTE gitarister er jo det helt latterlig at f.eks. MALCOLM YOUNG (ikke noe drit om han, men han er ikke supergitaristen selv) ligger så langt opp på listen. lage fasitsvar på gitaristnivåer? humbug!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å koke sammen bullshit.

Har jobbet med den i tre år nå. Takk for support.

beklager men er litt enig med leo. kanskje ikke like sterkt. når topicen er 200 BESTE gitarister er jo det helt latterlig at f.eks. MALCOLM YOUNG (ikke noe drit om han, men han er ikke supergitaristen selv) ligger så langt opp på listen. lage fasitsvar på gitaristnivåer? humbug!

Nå dreit du deg akkurat ut :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare poengtere at en slik liste overhodet ikke betyr noe i den store sammenheng, det er der de fornærmede som griner om plasseringer ser ut til å ha gått glipp av noe.

Jeg driter fullstendig i hele greia, tro det eller ei. En slik liste er menigsløs uansett for min del, men når den legges ut her så er det jo litt morsomt å kommentere den. Det er vel litt av poenget. Eller? Så bare pust rolig inn og ut tre ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.