Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva blir din neste gitar?


EinarG

Anbefalte innlegg

Nja- har ikke tafset så masse på den, men er vel av typen "kan brukes på en låt eller to, etter en kraftig runde med oppsett, litt småfikling på bånd". Har et sett med Duncan Detonators som jeg tror vil passe bra i temaet. Har ikke testet lyden i de humbuckerene der enda. Er redd de låter som forventet. Det vil si slapt. Det er nesten så jeg har litt lyst til å montere en Maglite i passende holdere på den, tror det kan bli fint. Og slik som jeg spiller, hadde det sikkert passet bra med en saftig lyddemper, også. :D

Den gitaren er grisefet........harry som faen........men ûberkonge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker, hadde det enda vært en grei gitar, så.. Vi får se hva det går an å vri ut av den med litt stell. Hovedgitar blir det nok aldri ;)

Men føler etter hvert at jeg okkuperer tråden. Vil folk gjerne ha en tråd om stell, pickupskifte og slikt, kan jeg lage det. Men trodde ærlig talt at de fleste ville le hult, riste på hodet og holde kjeft, og fortsette med å poste bilder av drømmegitarene sine. Noe denne ikke bør være.

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke helt hva som skjedde, jeg, men min gamle bruker (Rambofox) ble slettet mens jeg var på tur i Polen og Tyskland. Så nå lagde jeg bare en ny en :P

Uansett, min neste gitar blir enten en Gibson Flying V:

fv68_700.jpg

Eller en Jackson RR3/5 (avhengig av hva jeg får råd til :lol: ):

1de3cad0e4ffb53a68f16242028d-1-3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.