Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken sang lærte du deg sist?


Eivind August

Anbefalte innlegg

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg lærte meg nettopp "Hunter" av Stonegard. Ikke en ekstremt vansklig sang, men den er fet!

Nå prøver jeg å lære meg Gentaro Satomura sin solo 215. Det er nok ikke alle som vet hva det er, men en ting kan jeg si. Jeg kan ikke sweepe. Så det går ikke så bra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit. Sweeping er for sopere.

*humrer for seg selv*

Sweeping er litt fancy da.

Det høres drit fett ut hvis man bruker det i riktig sammenheng, og hvis man skal imponere noen som ikke kan gitar, så drar man en eller annen sweep greie, så tror alle at du er en mester på gitar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweeping er litt fancy da.

Det høres drit fett ut hvis man bruker det i riktig sammenheng, og hvis man skal imponere noen som ikke kan gitar, så drar man en eller annen sweep greie, så tror alle at du er en mester på gitar :P

Folk tror ikke jeg er mester når jeg sweep picker :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Crazy Train" has been covered by the following:

Alt-Country/Americana band Flatirons on Prayer Bones.

Pat Boone as a swing number for In a Metal Mood: No More Mr. Nice Guy this version was used as the theme song for the MTV program The Osbournes.

Blue Man Group on their 2003 Complex Rock Tour, playing the riff on PVC instruments.

Bullet for My Valentine for a Kerrang!-produced compilation album.

Fun Loving Criminals as a lounge bar style for Mimosa.

Iron Horse as a bluegrass number on Black & Bluegrass: A Tribute To Ozzy Osbourne & Black Sabbath.

Carbon Leaf during a live show, and included on 5 Alive!.

Guitarist Michael Angelo Batio adapted the song for "Tribute to Randy" on his Hands Without Shadows.

Sebastian Bach on his solo album Bach 2: Basics.

Living Loud, composed of Australian vocalist Jimmy Barnes, Steve Morse, Bob Daisley, Lee Kerslake and Don Airey.

The Flys, on the soundtrack Universal Soldier: The Return (Television Soundtrack.[1]

Jo, Google er greit å bruke for å finne ut hvilken versjon Guns N har lært seg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.