Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarhuset sender alle varer fraktfritt!


TenaciousG

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Folka hos Gitarhuset har jo ikkje noe særleg til peil eller folkeskikk. Hugsar i fjor da dei blei tatt for selje Fender-gitarar som ikkje var ordentlige Fender-gitarar. Det "visste dei ikkje". Yeah right. Litt høg Behringer-faktor der også. Nei, takke meg til å handle hos ei skikkeleg bedrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folka hos Gitarhuset har jo ikkje noe særleg til peil eller folkeskikk. Hugsar i fjor da dei blei tatt for selje Fender-gitarar som ikkje var ordentlige Fender-gitarar. Det "visste dei ikkje". Yeah right. Litt høg Behringer-faktor der også. Nei, takke meg til å handle hos ei skikkeleg bedrift.

Kvalitet.... kan vel funke for plektere og demovare... men lite annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan kan de forsvare at en strengepakke til 49 kroner får et "ekspedisjonsgebyr" på 49 kroner? da koster jo plutselig den strengepakka 98 kroner, og da er det jo billigere alle andre steder, selv om de har gratis frakt...
Så alle ordre har et "ekspedisjonsgebyr" på 49 kr?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan vel være noe de har begynt med nå... Har heller ikke sett det før nå. Men tåpelig, det er det...

Gebyr er noe de har begyndt med nå i det siste.

Jeg har handdlet masse på Gitarhuset og jeg må si at det tidvis har blitt endel rot.

Deler og pakker som de har "glemt" å sende. Er litt plagsomt når man må purre på varene.

-Men det er fraktfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ej tru kattn mej dåkke he drøkke måling heile gjengen.. Vist dåkke ska handle strenga so kan dåkke like gjerne stikke til nærmaste sjappe vist dåkke eso sure på dissa stakkars ni å førti krone' dåkka. Altso... Dei teke 49kr for å pakke inn pakken, å levere den til posten. Det e nesten ingen ting spør du mej i forhold til andre butikka! I tillegg til den lave prisen på ditte so gjenge varene fraktfritt!

Takke mej tej altso! Sparka dåkke i rævinje sku ej gjort!

Følk so ikkje ser forskjelln på ei rørtang å en fastnøkkel altso.

Takk før i kveld.

Edit.

Gitarhuset selge masse bra ting å tang.. kos dåkke.

Endret av Mering90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ej tru kattn mej dåkke he drøkke måling heile gjengen.. Vist dåkke ska handle strenga so kan dåkke like gjerne stikke til nærmaste sjappe vist dåkke eso sure på dissa stakkars ni å førti krone' dåkka. Altso... Dei teke 49kr for å pakke inn pakken, å levere den til posten. Det e nesten ingen ting spør du mej i forhold til andre butikka! I tillegg til den lave prisen på ditte so gjenge varene fraktfritt!

Takke mej tej altso! Sparka dåkke i rævinje sku ej gjort!

Følk so ikkje ser forskjelln på ei rørtang å en fastnøkkel altso.

Takk før i kveld.

Edit.

Gitarhuset selge masse bra ting å tang.. kos dåkke.

Tåpelig å forsvare et tillegg på 100 prosent for en pakke strenger, fordi at de skal pakke dem inn, det er noe DU skulle hatt et spark i røven for.

Jobber du der, føler deg litt tråkka på tærne...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woops.. ble litt feil det der.. Sorry... :)

Ehm jeg mener.. Jeg jobber der ikke, men jeg synest gitarhuset gjør en fantastisk jobb i utgangspunktet.. Å poeng mitt var vell at de fleste butikker tar ekspedisjonsgebyr, og de aller fleste tar også frakt i tillegg. Så å håne gitarhuset for å ta 49 kroner i ekspedisjonsgebyr blir helt feil.

Når vi er inne på de strengene.... La oss si at du kun skal kjøpe en pakke med strenger til 49 kroner.. Kanskje innkjøpsprisen på disse strengene ligger på 20kr.

Da tjener gitarhuset 29kroner på din ordre, men de må tross pakke strengene inn i en pakke, frakte den til posten og sende den til deg. I praksis så vil de da tape penger noe som ikke ser særlig populært blandt bedrifter.. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.