Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarhuset sender alle varer fraktfritt!


TenaciousG

Anbefalte innlegg

Hei!

Surfet meg inn på denne siden:

Gitarhuset i går.

Merket meg at de sender fraktfritt i hele landet uansett hvor mye (/lite) du handler for!

Vet ikke om dere har sett denne, men tenkte jeg skulle si ifra hvertfall dersom dette kun er et midlertidig tilbud eller noe.

Handlet litt plekter og div småting til litt over hundrelappen der i går..

Ta en titt og kos dere!

PS: Var usikker hvilket forum dette passet under, flytt gjerne tråden dersom det er ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jøss, det var nytt. kjøpte reim derfra som jeg ikke måtte betale frakt på, så de har vel endra det siden da

Når jeg kljøpte rackdelayen min derfra fikk jefg fattern til å hente den i oslo for å spare frakt. Og delayen kosta 1200 spenn elns. Så godlyd er nok ikke helt fraktfri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bestilte meg morgan 5-stregs banjo med koffert til sønnen min til jul.. .. Når den jeg hadde henta den hjem, så merket jeg at den var sprukket i halsen oppe med hodet. Ga beskjed og de sendte meg ny på døra kort tid etter.. Mente det kunne være transportfeil.. Virker jo logiskt det da.. Trengte ikke engang å sende ned den ødelagte først, men skulle vente til den nye kom slik at jeg kunne bruke den eska. Når den nye kom, så merket jeg at den hadde samme sprekk oppe i halsen.. Nå sitter jeg i trondheim med 2 defekte banjoer som jeg må sende i retur.. Og det er 22 desember. Servicen var bra, men de kunne jo sjekket at produktet var i orden før de sendte den.. Tror nok at dette partiet med banjo er skadet på noe måte og at det ikke er posten sin feil. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte meg morgan 5-stregs banjo med koffert til sønnen min til jul.. .. Når den jeg hadde henta den hjem, så merket jeg at den var sprukket i halsen oppe med hodet. Ga beskjed og de sendte meg ny på døra kort tid etter.. Mente det kunne være transportfeil.. Virker jo logiskt det da.. Trengte ikke engang å sende ned den ødelagte først, men skulle vente til den nye kom slik at jeg kunne bruke den eska. Når den nye kom, så merket jeg at den hadde samme sprekk oppe i halsen.. Nå sitter jeg i trondheim med 2 defekte banjoer som jeg må sende i retur.. Og det er 22 desember. Servicen var bra, men de kunne jo sjekket at produktet var i orden før de sendte den.. Tror nok at dette partiet med banjo er skadet på noe måte og at det ikke er posten sin feil. <_<

hver bidige gang jeg har handlet noe av dem har jeg fått noe med prod. feil, eller fått feil vare. Bestilte 6 m. kabel, fikk 3. Sånn er det ofte... Slutta å handle der for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.