Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny webshop med rockeklær...


GoodGod

Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

knall bra tiltak dette

hvorfor noen fåre slår krapyl.no aner jeg ikkje .

det er jo helt ubrukeli..

bestiler du noe dær som di ikkje har på lager så kan det gå mange måneder uten at du får noen beskjed på hva som sjer..selv om di har noen av di tingene du bestilte så sender di ikke dem først..

opplevd dette et par ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv vært å sjekket krapyl mange ganger.. de er vel storkonkurrent av oss kan man si.. men da skal vi gjøre ting bedre enn dem på alle områder... vet vi ikke er det på selve utvalget på nåværende tidspunkt, men det fikser vi med tiden.. Akkurat nå er det viktig at dere gir oss pekepinner på hva dere kunne være interessert i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

DUDE! I LOVE YOU! :D :D :D Takker og bukker! Du er første i norge jeg har sett med Poison og Crüe! Har bursdag om ei uke, forvent bestillinger!

Har ei Girls Girls Gilrs skjorte og ei KILLER Trunk Ltd Mötleyskjorte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DUDE! I LOVE YOU! :D :D :D Takker og bukker! Du er første i norge jeg har sett med Poison og Crüe! Har bursdag om ei uke, forvent bestillinger!

Har ei Girls Girls Gilrs skjorte og ei KILLER Trunk Ltd Mötleyskjorte.

Mente først webshoppen som solgte. Jeg skal uten tvil kjøpe en Poison - Road-dogs from hell t-sjorte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vurdert bandeffekter av disse bandene/artistene:

Ihsahn, Ulver, Arcturus, Emperor, Darkthrone, Gorgoroth, Peccatum.. for eksempel

Ellers er dealbreakeren for meg for sånne sjapper blant annet disse: Kontotrekk før varen er inne eller sjappa vet om de får den inn til rimelig tid, ikke automatisk ordrebekreftelse per epost, eller noen informasjon om hva som skjer med ordren før den enten 1) plutselig ligger i postkassen, eller 2) det kommer en epost etter noen måneder og sier at varen dessverre ikke er inne.

Edit: Denne er også gøyal: Sende i oppkrav, når man etter avtalen har trukket kredittkort!

Sånt har jeg bare opplevd i norske sjapper, uten at jeg vet hva det kommer av.

Endret av windofpain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.