Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny webshop med rockeklær...


GoodGod

Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Få inn Testament-skjorter

Har der etatt jule ferie? sendte mail for endel dager siden men endå ikke fått svar...hmm

Heihei! Nei jeg kan garantere deg at vi ikke har tatt ferie, og det blir vi ikke å gjøre heller :D har hatt stor pågang siden vi begynte å promotere i det små, og har oppdatert butikken jevnlig. Vi har nå fått betaling med visa implementert.

Hva var det mailen din gjaldt? Mener jeg har svart på det vi har mottatt av henvendelser på kundeservice@rockshop.no, kan du ha sendt til en annen mail? Hvis du har brukt "kontakt oss" skjemaet på siden så skal jeg ha mottatt henvendelsen. Send mail på nytt til kundeservice@rockshop.no eller skriv i forumet hva det gjaldt, så skal du få et fornuftig svar ;)

Må bare beklage til alle om jeg har vært litt tilstedefraværende på forumet, men har holdt på med siden for å gjøre den bedre hver kveld de siste ukene.

Vi får inn flere band og produkter i løpet av jula, så følg med! Vi kan ikke dekke alle forespørsler da leverandørene våre rett og slett ikke har produkter av alle band i verden, men det er stor sannsynlighet for at vi får inn mye av bandene dere etterspør hvis vi ikke allerede har dem (prøv "søk" funksjonen på siden eller sjekk i den alfabetiske bandlista). Leverandørene våre får nye band i produktportalen løpende.

Jeg gjentar til de av dere som ikke allerede er registrert kunde hos oss..

Registrer deg ved å klikke her, selv om du ikke handler fra oss med det første.

Vi sender ut nyhetsmail slik at dere får vite når det kommer produkter av band som du kunne tenkt deg.

Jeg ønsker alle ei sinnsykt God Jul! og ikke spis dere feite! :P

Endret av GoodGod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvorfor må de på død og liv lage alt i sort? Jeg for min del hadde satt pris på om t-shorter også kunne vært laget i hvit, rødt, blått osv. Sort er så døvt.

Hehe :)

Er faktisk enig med deg her.. vi har enkelte produkter i andre farger, men i hovedsak er det meste sort... Vi har en rosa velvet revolver skjorte, men den er for girls only, kanskje også for de spesielt interesserte... :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.