Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny webshop med rockeklær...


GoodGod

Anbefalte innlegg

syns det går rimelig seint med leveringen deres nå :/ Bestilit den 12.desember mener jeg å huske, da med håp om å få gitt noe av det som julegaver. Men fremdeles venter jeg på å motta pakken... Er det jule-rushet som sinker dere sån? :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Beklager for dette.. vi har rett og slett brent oss på leveringstid oppi julerushet.

Vi har nå satt 2-4 ukers "forventet" vel å merke, leveringstid på absolutt alle produkter. Dette fordi vi ikke har noe lager i Norge, og bestiller alt fra leverandør i USA etter bestilling fra kunde. Fra vi legger inn en ordre hos leverandør tar det fra 1-2 uker før vi har produktene. (opptil 1 ukes knoting fra leverandør og 5 arbeidsdagers leveringstid via post fra USA).

At vi ikke har sendt noe mail til dere er fordi vi ikke har fått produktene fra leverandør enda. Vi venter 3 store bestillinger nå før helga, som var bestilt like før jul. Leverandørene har hatt mye å gjøre, og postgangen har gått ekstra tregt så her er det forsinkelse i alle ledd dessverre.

Produktene dere har bestilt får dere i løpet av neste uke. Vi sender en mail så snart produktene er mottatt og sendt til dere, og håper dere smører dere med ekstra tolmodighet.

Leveringstid er noe vi kommer til å jobbe med framover, ikke minst å prøve å få et lager av de hotteste produktene, men det er nå 1300 forskjellige produkter på siden vår, og vi har rett og slett ikke kapital til å lagerføre alt, foreløpig.

Igjen.. bøyer meg i støvet og beklager, men vi vil bli bedre på leveringstid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Eagles Of Death Metal

Kaizers

Queens Of The Stone Age

Skambankt

Thomas Dybdahl

Turboneger

:D

Hadde du fått inn noe av Kaizers og Skambankt, så er jeg ganske sikker på at dere hadde blitt populære blant Kaizers fansen. Det fins ingen andre norske nettsider der du får kjøpt det.

Endret av Zundapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritfett. Eier Krapyl ned i støvlene. Savner bare litt smykker, som feks Slayer-eagle etc.

Hadde vært dritfett om dere fikk skinnjakker og bukser (ikke bare skinn). Skl kjøpe masse med en gang det kommer bukser (hvis de er fete). Hadde vært sykt fett om dere også solgte sånt stæsj til å ha på klær, som kjettinger, nagler etc løst.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom 4 uker etter bestilingen.

Fulgte med noen lakriser og en rockshop sticker, kuuuult. B)

Dritfett. Eier Krapyl ned i støvlene. Savner bare litt smykker, som feks Slayer-eagle etc.

Hadde vært dritfett om dere fikk skinnjakker og bukser (ikke bare skinn). Skl kjøpe masse med en gang det kommer bukser (hvis de er fete). Hadde vært sykt fett om dere også solgte sånt stæsj til å ha på klær, som kjettinger, nagler etc løst.

Lykke til!

Takker og bukker fra begge.

Smykker kommer.. vi har funnet leverandør og bilder til produktene, men de må redigeres en smule for å få dem til å gå i ett med resten av bildene i webshopen. Regner med at i månedsskiftet har vi kommet i godt gang med smykker, dogtagz og beltespenner.

Skinnklær og andre skinnartikler som f.eks. naglebånd er ikke på førsteplass i prioritetslista, men til syvende og sist blir det vel til at vi tar inn slike produkter også.

Lakris og sticker er obligatorisk til alle kunder ^_^ men må innrømme at jeg har begynt å få veldig vondt i magen etter vi gjorde et megainnkjøp av lakrisen.. det er nesten så jeg kan høre den rope lavt på meg :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei igjen rockere! Vil bare opplyse om at vi har fått en del nye produkter nå. Vi har blandt annet tatt inn en del beltespenner, samt nye skjorter og gensere. I løpet av de neste 14 dagene vil det komme mer "fanartikler" som smykker, dogtags og sist men ikke minst... lommelærker med bandlogoer på ^_^ jeg SKAL ha en av dem selv! http://www.rockshop.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok bare et lite optimistisk håp fra min side, og det kan også diskuteres hvorvidt det er rock eller pop, men det er ikke mulighet til å få inn tskjorter/workshirts med Gyllene Tider?

Hva med litt mer Iron Maiden? Som ikke ser falskt ut.

Hehe :) Gyllne Tider har faktisk ikke leverandørene våre... så den blir værre.. Iron maiden får vi inn mer av innen kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.