Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Myu


Myú

Anbefalte innlegg

du sier at dere tåler kritikk..men du sier at vi som sier at dere ikke er så jævla bra (hvertfall på den låta vi har hørt), tar feil?? syns det høres ut som noen som ikke tåler kritikk jeg! pluss noen med en solid porsjon for god selvtillit <_< sier bare skjerp dere, jeg ass.. man merker hvor gamle dere er, for å si det sånn..

ehhh... vi må jo kunne svare på kritikken dah :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du sier at dere tåler kritikk..men du sier at vi som sier at dere ikke er så jævla bra (hvertfall på den låta vi har hørt), tar feil?? syns det høres ut som noen som ikke tåler kritikk jeg! pluss noen med en solid porsjon for god selvtillit <_< sier bare skjerp dere, jeg ass.. man merker hvor gamle dere er, for å si det sånn..

Eh, ja, jeg sier dere tar feil. Og det har jeg rett i. Det er på en måte en "kunst" å kritisere et verk som en annen/noen andre har laget, og du gjorde det feil.

Du gjorde det på en uhyggelig og umoden stygg måte, og ingen liker det. Det er ikke ordentlig kritikk å bare si "faen dere suger".

Vi kan ikke bare sitte og holde kjeft, og la være å svare på kritikken vi får. For all del, vi tåler negativ kritikk, men når noen tar feil, retter vi dem opp.

Når man ber om kritikk må man jo være klar over om det er noe negativt eller ikke, ellers er det bare kjedelig.

Det er både bra og dårlige ting i den, og vi innrømmer at noe ble crappy.

Endret av Myú
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men vi er ganske flinke, selv om jeg ikke liker å innrømme sånt. :blush:

Vi har spilt mye prog, og vi mestrer det OK, selv om jeg vanligvis ikke liker å innrømme sånt.

Yo. Takk ass. :)

For at du ser potensialet i musikken vår, og ikke minst at du ser potensialet i oss som band.

Fordi det er feil å kalle det bare dårlig. Det er elementer i jammingen som viser vi har skills, selv om jeg vanligvis ikke liker å innrømme sånt.

Åh, du nyter så sinnsykt å innrømme dette! Selvtillitt er greit det, for all del! Man trenger det om man vil opp og frem i musikken -- tro på seg selv er kjempeviktig. Men spar oss for «selv om jeg vanligvis ikke liker å innrømme sånt»! Du skjønner kanskje at det blir litt vanskelig å tro på deg ;)

Men uansett... Dere er ambisiøse, dere har et visst potensial, dere har tro på dere selv, og låta har da idéer som er brukandes, og som en annen sier, dere kjører ikke det samme opp igjen, men går videre i låta. Og dere er fjorten år? Det er ikke verst.

Men attituden deres mot visse andre debattanter kan være under noe kritikk. Dere legger ut materiale på et forum, og ønsker kommentarer. Det har dere fått. Da må dere ikke hoppe på dem som faktisk tar seg litt tid til å lytte på låta. Kutt ut å være på defensiven. Selv om noen kanskje gir dere kritikk dere mener er ufortjent, eller upassende, ikke gidd å svar så negativt som jeg har sett flere eksempler på. Og kanskje er det noe i kritikken dere mener er ufortjent? Det går faktisk an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men vi er ganske flinke, selv om jeg ikke liker å innrømme sånt. :blush:

Vi har spilt mye prog, og vi mestrer det OK, selv om jeg vanligvis ikke liker å innrømme sånt.

Yo. Takk ass. :)

For at du ser potensialet i musikken vår, og ikke minst at du ser potensialet i oss som band.

Fordi det er feil å kalle det bare dårlig. Det er elementer i jammingen som viser vi har skills, selv om jeg vanligvis ikke liker å innrømme sånt.

Åh, du nyter så sinnsykt å innrømme dette! Selvtillitt er greit det, for all del! Man trenger det om man vil opp og frem i musikken -- tro på seg selv er kjempeviktig. Men spar oss for «selv om jeg vanligvis ikke liker å innrømme sånt»! Du skjønner kanskje at det blir litt vanskelig å tro på deg ;)

Men uansett... Dere er ambisiøse, dere har et visst potensial, dere har tro på dere selv, og låta har da idéer som er brukandes, og som en annen sier, dere kjører ikke det samme opp igjen, men går videre i låta. Og dere er fjorten år? Det er ikke verst.

Men attituden deres mot visse andre debattanter kan være under noe kritikk. Dere legger ut materiale på et forum, og ønsker kommentarer. Det har dere fått. Da må dere ikke hoppe på dem som faktisk tar seg litt tid til å lytte på låta. Kutt ut å være på defensiven. Selv om noen kanskje gir dere kritikk dere mener er ufortjent, eller upassende, ikke gidd å svar så negativt som jeg har sett flere eksempler på. Og kanskje er det noe i kritikken dere mener er ufortjent? Det går faktisk an.

Allright, you got me, selv om jeg vanligvis ikke liker å innrømme... Næda! *Skjerper meg* :blush::P

Uansett, du har vel rett. Sorry, folks. :blush:

Skal skjerpe meg. Selv om folk gir oss dårlig kritikk, så må jeg huske på å tenke at de iallfall gir noe, og at det er en grunn til det, nemlig det at de var interessert.

Takk for kritikken. ^^

Endret av Myú
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey, takkern!

Pink Floyd har jeg sjekket ut for LENGST og syns ikke de er så jævlig proffe.

Liker bare én sang, og det er Sheep fra Animals-albumet.

Men uansett, takker og når det gjelder improvement, det skal vi seff.

:blink: Ikke proffe? De er jo profesjonelle. Selv om du ikke liker de.

Noen som ikke liker konstruktiv kritikk?

"Ooo, der sa du no' ass!"

Eh, nei, ikke når den er negativ. Ingen liker dårlig kritikk. Da er det noe galt med den personen.

Vi aksepterer at vi fikk dårlig kritikk, det er ikke sånn at vi ikke tåler det.

Jeg liker dårlig kritkk. Vil heller at noen skal si at det er noe som ikke var bra, enn at de skal si at noe er bra. Man behøver ikke å forandre på noe som allerede er bra ikke sant? Man får mer bruk for negativ kritikk enn positiv.

Endret av eXX0n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det er klart det. Men jeg liker det ikke. Eller jo, jeg liker det på den måten at det kan ha en positiv virkning, at det kan hjelpe, osv.

Men jeg blir altså litt skuffet når det er noe jeg ikke har klart eller oppnådd. Bare littegranne. :)

Selv om jeg vet at det er naturlig å gjøre feil. Seff får man mer bruk for dårlig kritikk, sier det samme jeg óg.

Det er et slags "ordtak" man sier, "Du lærer det gode av det dårlige".

Ja, men ihvertfall, du har helt rett og jeg er enig! :)

Endret av Myú
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var ikke langt ifra det værste jeg har hørt.....

Blargh.

Alle sammen, tusen takk for all kritikk.

Opptakene er fjernet. Ingen vits lenger. Vi har fått nok kritikk nå, og det har vært til stor hjelp.

Takk. Denne tråden kan dø ut.

Endret av Myú
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
    • Sjekk https://www.stringsandbeyond.com/  Pass på frakten, før du avgjør om det lønner seg. De har iblant kampanjer på fri frakt world wide, som er verdt å få med seg. Da har jeg pleid å bestille 20-30 sett med forskjellige merker til gitarene mine.  For ordens skyld, jeg kjøper det meste lokalt hvis jeg kan - men akkurat strenger er betydelige summer å spare på når man har en gitar eller to "for mye".
    • Hvor kjøper folk Elixir gitarstrenger i disse dager? 
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.